No aijjaa!! Ajatteleeko kaikki näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ai että keittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ai että keittää

Vieras
Tuolta yhdestä ketjusta bongattua: "... jos oisin mies, en lähtis muiden mukeloita elättämään ja hoitamaan." Kyseessä siis keskustelua yksinhuoltajaäidistä, ylläri.

Siis ihanko tosi teidän mielestä nainen tarvitsee aina sen miehen ELÄTTÄMÄÄN ja hoitamaan ne lapset? Millä vuosituhannella te elätte?!!

Ihan tiedoksi, mä olen ollut yh kohta kuusi vuotta. Kaikki nämä kuusi vuotta olen ihan itse elättänyt ja hoitanut omat lapseni, edes isovanhempia en ole avuksi pyytänyt. Ja arvatkaa mitä? Mä en todellakaan halua elämääni yhtäkään miestä elättämään meitä, me pärjätään aivan loistavasti näin. Mun motiivi parisuhteelle on ihan vaan se, että ois toinen aikuinen jolle jutella, jota rakastaa ja jolta saa rakkautta. Aatelkaa. Ei siis taloudellisia tai muitakaan käytännön helpotuksia.

Pärjäisin varmasti yksinkin, mutta kyllä mulla on mies myös sen takia että se elättää ja hoitaa lapset mun kanssa. Ilman miestä en lähtisi lapsia tarkoituksella tehtailemaan. Toki rakastan miestä ja jaetaan muutkin kuin velat.

Ei kai ajattele... Mutta jos suunnitteilla on tulevaisuudessa lisää lapsia, on varmaan todennäköistä, että äitiysloman ajan ainakin äiti on kotona ja isi töissä. Useimmin äiti jää lasten kanssa. En sit tiiä, joillainhan on niin hyvä palkka, et saa sen kotonaoloajankin ihan hyvän palkan, mut mulla ainakaan ei oo semmosta ollut ikinä, vaan ollaan elelty aikalailla miehen palkalla.

Sen sijaan jos mä oisin mies, niin kyllä mä voisin "elättää" jonkun toisen lapsia ja rakastaa niitä, jos se äiti vaan tarpeeksi miellyttäisi ja olisin rakastunut.

No mitäs luulet? Ajatteleeko? Kyllä vain, ehdottomasti KAIKKI jokaikinen ajattelee juuri näin...

hohhoijaa... ärsyttää tämmöiset tyhmät ikuisuus aloitukset..

En mä nyt ihan noin ajattele vaikka onhan yksinhuoltajiakin moneen menoon... Minäkään en ikinä silti sellaisen kanssa olisi voinut seurustella, jolla on jo ennestään lapsia... Voihan kaikenlaisia TOSI erikoisia poikkeuksia olla, mutta kyllä heti kättelyssä toivottaisin hyvästit...

Yhteistyössä