No ei mulla ainakaan liian korkea verensokeri ole...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras

On ollut pidempään jo tosi huono olo, päätä särkee ja öllöttää ja turvottaa koko ajan.

Mietin, että josko se olis liian korkeasta verensokerista, joten katsoin päänsäryn yltyessä kotimittarilla verensokerin.

Se oli sit 2.8 :whistle: Ei ne ainakaan liian korkeiks ole päässeet :kieh: :kieh:

tuttua on ja päänsärky voi johtua juuri tuosta matalasta verensokerista! Yritä lisätä välipaloja, esim. ruisleipää + rasvatonta maitoa (on pitkäkestoista ja nopeammin imeytyvää "sokeria").

Ei mulla ollut edellisestä ruokailusta kuin kolme tuntia muistaakseni :/ Ja söin silloin just pari ruisleipää :D

Mutta toi päänsärky kyllä jatkuu koko ajan, raivostuttavaa |O

onko ruokamäärä ollut liian pieni? Mulle sisätautilääkäri käski lisätä syömistä, kun lukemat olivat tuollaisia. Yksilöllistä kai, eikä uskalla liian paljon kommentoida tilannetta tuntematta, mutta mulla ainakin olis huono olo jo vähän korkeammallakin lukemalla.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ei napa vedä enempää, kun on jo rv37 ja ruokahalu kadoksissa :ashamed:

Positiivisena puolena se, että ei ainakaan ole raskausajan diabetesta :D

Mulla oli esikoista odottaessa etenkin alkuraskaudessa samaa ongelmaa et parin tunnin kuluttua ruokailusta saattoi vs olla alle 3. Kysyin silloin yhdeltä lääkäriltä siitä ja se sanoi että joillakin voi insuliinin eritys kiihtyä raskauden aikana ja se aiheutta vs:n nopean putoamisen ruokailun jälkeen.

Yhteistyössä