No ei yhtään ärsytä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Oon muutaman viikon ootellu aikaa np-ultraan keskussairaalalta. ( meilläpäin neuvolasta lähtee tiedot keskussairaalaan ja sieltä postitse tulee kutsu. )
Lueskelin tuota neuvolasta saatua lappua ja tajusin että siinä lukee että "ultra ja verikokeet tehtävä 12. raskausviikon loppuun mennessä."
Noooh, miulle ei ollu vieläkään mitään kutsua tullu niin soittelin neuvolaan kysyäkseni että tarkoittaako tuo "12.raskausviikon loppuun mennessä" raskausviikkoa 11+ vai 12+ ?

Neuvolantäti sitte ihmetteli ettei aikaa oo tullu ( miulla viikkoja nyt 11+1 ) ja sanoi soittavansa sairaalalle ja sitte takasin kun saa tietoa että onko miun tiedot jääny johonki matkan varrelle. Ja soitti pian takas että äippäpolilta soittavat minulle ja ilmottavat asiasta.

Kohta puhelin taas soi ja täti ilmoitti että "sinulle olisi aika huomen aamulla kello 8.00" :o Kyselin että joskos loppuviikosta ois aikaa, kun en ihan näin pienellä varotusajalla taida päästä mutta ei, kaikki ajat on käytetty.

Nyt siis vaan soittelemaan pomolle että minun hoitolapseni tarvitsevat huomenaamulla heti kasilta varahoitoa |O
Tykkää vanhemmatkin varmasti hyvää kun tämä pieninkin on nyt tänään ekaa päivää kesäloman jälkeen hoidossa ni heti huomenaamusta hoitoon eripaikkaan. :/

Ja sekin harmittaa että mies ei päässy varhaisultraan mukaan kun ei ollut lapsenvahtia mein neidille. Ja nytkään sitä ei sitte saada kun varotusaika näin pieni , eli mies ei pääse vieläkään kurkkaamaan massuun. :snotty:

Anteeksi taas tämä purkaus :ashamed:

Yhteistyössä