No eipä ihme että esikko sai kovan kuumetaudin!!RAIVOSTUTTAA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Kyllä tuo joidenkin vanhempien järjenjuoksu on melkoisen tokkuraista :headwall:

Tuli ilmi että esikon kaveri ollut samassa taudissa kun tyttö meni alkuviikosta kylään, oli kaverinsa äiti sanonut vaan että tosi kiva kun ---- saa nyt seuraa kun on niin kipeänä ettei voi ulos ja kavereille lähteä ja antanut meidän tytön jäädä sinne kylään!!

Ja keskiviikkona oli tyttö 39 asteen kuumeessa ja missälie keuhkotaudissa. Kuka ihme antaa vieraiden tulla leikkimään jos muksu kipeänä, varsinkaan kysymättä toisen vanhemmilta (eikä TIETENKÄÄN olisi saanut jäädä jos olisi kysytty).

Hitto miten monenlaista kahjoa sitä saa vanhempina ollakaan :headwall:

eikös niitten tautien itämisaika yleensä ole viikko eikä päivä tai pari?
onhan se voinut tulla muualtakin kuin kyläpaikasta mutta itse olen sitä mieltä että jos lapset on kipeänä ei silloin kaverit saa tulla kylään.

Alkuperäinen kirjoittaja koo:
onhan se voinut tulla muualtakin kuin kyläpaikasta mutta itse olen sitä mieltä että jos lapset on kipeänä ei silloin kaverit saa tulla kylään.

Mutta jos se on esimerkiksi influenssa, niin siinä on minusta melko lyhyt itämisaika. Ja sitä on nyt paljon liikkeellä. Sisko makaa kotonaan potemassa sitä juuri nyt. :|

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja koo:

Mutta jos se on esimerkiksi influenssa, niin siinä on minusta melko lyhyt itämisaika. Ja sitä on nyt paljon liikkeellä. Sisko makaa kotonaan potemassa sitä juuri nyt. :|

Juu ja varsinkin kun kakkonen ja kolmonenkin sairastuivat vuorokaudessa esikon jälkeen niin tuntuu olevan lyhyt itämisaika tässä taudissa...

Yhteistyössä