No entä tällainen miehen käytös, mistä johtuisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parisuhde tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parisuhde tämäkin

Vieras
Kovasti seksin perään, mutta olettaa sen tippuvan naaman eteen tekemättä yhtään mitään. Harrastamme seksiä useimmiten illalla kun olemme menneet sänkyyn.

Minä käännyn sängyssä aina kyljelleni mieheenpäin, hän saattaa kuitenkin jäädä selälleen makaamaan siltikin ja silmätkin vielä usein kiinni, ei siis viitsi vaivautua edes kääntymään minuunpäin. Sitten valittaa kun emme harrasta seksiä.

Minun tulisi aina tuossa olla se, joka tekee aloitteen ja aloittaa hyväilemään häntä, mutta mites hyväilet kun toinen näyttää ruumiilta, silmät kiinni ja kädetkin vielä ristissä rinnan päällä. Mies kokee olevansa se joka tekee aina aloitteen, kourii alapäätäni - tämä on hänen mielestään aloitteen tekemistä, lisäksi ihmettelee etten kostu tästä kourimisesta, noh, se nyt ei vain tunnu hyvälle että kuivaa alapäätä aletaan kourimaan.

Miksi ihmeessä mies ei käänny minuunpäin, mutta odottaa kuitenkin seksiä? Siis eihän se seksi vain tapahdu sillä, että makoilee sängyssä tekemättä asian eteen mitään. Nyt ajattelinkin, että alan tekemään itse samoin, en enää käänny häneenpäin, vaan makaan vain sängyssä selälläni kädet ristissä rinnan päällä ja silmät kiinni.

Ja itselläni on kierukka, halut aika minimissä. Suutelun jne myötä ne halut yleensä heräilevät, mutta minulla ei tuosta noin vain ala nykyään tekemään mieli seksiä niin, että menisin ja tekisin aloitteen. Ei siis kiinnosta enää paskaakaan alkaa hyväilemään miestä, joka näyttää siltä kuin haluaisi vain alkaa nukkumaan, todellisuudessa odottaa sitä seksiä.

sano perkele suoraan,kaiva netistä vaikka joku pätkä erillaisista esileikeistä mistä sinäkin tykkäisit ja näytä miehelle. sanot niin monta kertaa jos ei mene läpi ni älä vaikka sit anna

Mies on kertonut, että edellisessä suhteessaan heillä loppui seksi kokonaan. Oletin tämän johtuvan naisesta (jotenkin miehen puheista sai sen käsityksen, ettei naisen tehnyt mieli)
Nyt täytyy oikeasti sanoa, että en yhtään ihmettele :(
Voin kuvitella saman tilanteen tulevan meille eteen.

Jotenkin todella outoa, että hänellä tekee kovasti mieli ja tietää mistä naruista kannattaisi vetää, jotta sitä seksiä saisi. Siltikään ei vedä niistä naruista. Aloitteen teko on täysin sitä jalkovälin hinkkaamista. Ehkä hän jotenkin kuvittelee, ettei viitsi tehdä aloitetta jos en sitten haluakkaan tjn.

Mun mies haluaisi kuulemma aina seksiä, mutta ei ole myöskään valmis tekemään mitään sen eteen. Hän kun ei kuulemma voi arvata, milloin mua haluttaa. Mutta jos osoitan esim. jollain teolla tai sanoilla olevani halukas, silti ei tule vastaan. Aloitteenteko on yksin mulla, ja se selällään tai jopa selin muhun makaava mies ei kauheasti sytytä. Lisäksi kun mua sitten syytetään ja haukutaan jatkuvasti, jos en niitä aloitteita riittävän usein tee. On juteltu joo. Mutta mikään ei muutu.

Mutta entäs jos käännetään asiat toisinpäin, nainen haluaa että mies tekee kaikki ja nainen ei tee mitään..
Onko se mies sitten teidän mittapuulla haluttava?? :)

[QUOTE="Saija";29580290]Mun mies haluaisi kuulemma aina seksiä, mutta ei ole myöskään valmis tekemään mitään sen eteen. Hän kun ei kuulemma voi arvata, milloin mua haluttaa. Mutta jos osoitan esim. jollain teolla tai sanoilla olevani halukas, silti ei tule vastaan. Aloitteenteko on yksin mulla, ja se selällään tai jopa selin muhun makaava mies ei kauheasti sytytä. Lisäksi kun mua sitten syytetään ja haukutaan jatkuvasti, jos en niitä aloitteita riittävän usein tee. On juteltu joo. Mutta mikään ei muutu.[/QUOTE]

HÄh? No tästä lähtien sanot jokaiseen syytökseen että samat sulle. Et ole itsekään evääs liikauttanut.

Sitten ilmoitat kylmän rauhallisesti että tästä lähtien homma toimii fifty-fifty, eli sinä teet aloitteen nyt, ja seuraava aloite on sitten hänen.

Jos tulee jatkossa jupisemaan stoppaat nurinat heti ilmoitukseen: "Sun vuki."

Voin luvata etteivät nuo ongelmat ratkea jos ette osaa kommunikoida keskenänne vaan haet vinkkejä nimenomaan tältä palstalta joka kuhisee NAISIA, kaiken lisäksi suureksi osin huomattavasti keskivertoa tyhmempiä sellaisia.

Meillä tuo meinaisi sitä, että seksiä olisi silloin kun minä haluan ja siinä kaikki. En ymmärrä jotain rutiineja että pitää just tietyllä lailla käydä makaamaan tms. Entä jos meetkin tänä iltana nukkumaan selkäsi mieheesi päin ja sanot vaan hyvät yöt. Tehkööt hän joskus jotain. Muutenkin kun se aloite voi tulla jo ennen iltaa ja sanallisesti, vaikka merkityksellinen katse iltapalalla tai hipaisu niskasta kun pestään hampaita tms.

Yhteistyössä