No entäs meidän lastenhuone?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
No joo, lastenhuone. Ei senkään tarvitse silti näyttää tylsältä ja mitään sanomattomalta eikä kaikkien rojujen olla pitkin poikin..

Mitä tällä tarkoitat?

Ei se minusta nyt aivan mitäänsanomaton ole, eikä rojutkaan näytä olevan pitkin poikin? Tietty leikkien aikana on mutta kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Kaikilla on niin siistit huoneet. En ikinä kehtais laittaa meidän poikien huoneista kuvaa :ashamed:
Paitsi ehkä 5minuutin sisällä siivoamisen jälkeen.

No mä siivosin sieltä kaikki paikalleen kun tyttö nukku ja otin kuvat :D

Ensivaikutelma kuvista olikin, että on justiinsa siivottu ;)

Ihan nätti tyttöjen huone ilmeisimmin. Ei mikään hirveän persoonaliinen ja sykähdyttävä, mutta sellainen perusnätti.

Joo, ei musta sisustajaa saa. Ja kai yleensä tällaiset kuvat otetaan kun huone perussiisti? Mitä järkeä on kysyä millanen lastenhuone jos kaikki lelut leviänä pisin lattioita?

Voin ottaa kuvan miltä siellä nyt näyttää :D

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
lapset pieniä? ruuvaa hylly seinään kii ennekuin se kaatuu kiipeäjän niskaan..

Ei ole kiinni seinässä vaikka ne kiinnikkeet on olemassa. Odotettu että laitettaisiin se boordi ensin.. mutta jääny laittamatta.

Ja vaikka tyttö on vajaa 1,5 vuotta, ei ole kyllä kertaakaan vielä yrittänyt kiivetä hyllyihin. Yltää tavaroihin ilman kiipeilyn tarvetta, jos ei yllä, huutaa siellä niin menen antamaan sen mihin ei yllä :)

Tietenkään se että ei kiipeä nyt, ei tarkoita sitä etteikö joskus voisi kiivetä...

Joo, pankaa kiinni ettei satu vahinko kuten mulle pienenä. Se tartte kun sen yhen kerran...

Mun mielestä perus lastenhuone, mutta kuitenkin kaunis. Tykkään ettei ole liian sekainen, on siis selkeä, se on lapsillekin kivempi! Itse en noita läpinäkyviä muovilaatikoita olisi valinnut, mielummin umpinaiset, ettei tavarat näy läpi. Kiva!

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
lapset pieniä? ruuvaa hylly seinään kii ennekuin se kaatuu kiipeäjän niskaan..

Ei ole kiinni seinässä vaikka ne kiinnikkeet on olemassa. Odotettu että laitettaisiin se boordi ensin.. mutta jääny laittamatta.

Ja vaikka tyttö on vajaa 1,5 vuotta, ei ole kyllä kertaakaan vielä yrittänyt kiivetä hyllyihin. Yltää tavaroihin ilman kiipeilyn tarvetta, jos ei yllä, huutaa siellä niin menen antamaan sen mihin ei yllä :)

Tietenkään se että ei kiipeä nyt, ei tarkoita sitä etteikö joskus voisi kiivetä...

Joo, pankaa kiinni ettei satu vahinko kuten mulle pienenä. Se tartte kun sen yhen kerran...

Joo niin se tarttis. Pitäs se boordi ensin laittaa ja sitä ennen hankkia jotain millä se boordi laitetaan kiinni...

No joo, lastenhuone. Ei senkään tarvitse silti näyttää tylsältä ja mitään sanomattomalta eikä kaikkien rojujen olla pitkin poikin..

Mitä tällä tarkoitat?

Ei se minusta nyt aivan mitäänsanomaton ole, eikä rojutkaan näytä olevan pitkin poikin? Tietty leikkien aikana on mutta kuitenkin...

Siis, että huone näyttää aika sekamelskalta kun kaikki tavarat "esillä". Ja muutenkin tuli olo, että vähän niin kuin vain heitetty sinne.. Mutta tuollaisia kait suurin osa lastenhuoneista on. Ja jos lapset ja itse tykkäät, niin sittenhän kaikki ok. Itse en pidä, eikä meidän lastenhuone tuolta näytäkään.

Kaikilla on niin siistit huoneet. En ikinä kehtais laittaa meidän poikien huoneista kuvaa :ashamed:

Ihan nätti tyttöjen huone ilmeisimmin. Ei mikään hirveän persoonaliinen ja sykähdyttävä, mutta sellainen perusnätti.

Joo, ei musta sisustajaa saa. Ja kai yleensä tällaiset kuvat otetaan kun huone perussiisti? Mitä järkeä on kysyä millanen lastenhuone jos kaikki lelut leviänä pisin lattioita?

Juu, laita autenttista kuvaa vain :D

Mielestäni huone on ihan kivasti laitettu, mutta siitä jää sellainen hiukan valju vaikutelma. En tiedä tekeekö tuo vaal.keltainen seinä sen sitten ja kun ei ole oikein mitään yhtenäistä "teemaa" tai värimaailmaa. On vaal. sinistä mattoa, pinkkiä pöytää, vaaleaa puuta, valkoista kaappia ja sitten tuo keltainen seinä.. Hiukan jotain voimakkaampaa väriä ja yhtenäisempää värimaailmaa kaipaisi, minun makuuni siis. Niin makuasioita kyllä ja tietysti usein budjetti ei anna periksi kaikille suunnitelmille...

Ei kuitenkaan yhtään sieltä huonoimmasta päästä tuo huone eli ei tarvitse missään nimessä hävetä ;)

Kuvien lisäys on helppoa.

Mene aijaa.com

sitte painat browse/etsi tai mitä siinä lukeekaan. Valitset kuvan minkä haluat ja sitte painat upload/lataa.

Kohta tulee viisi linkkiä, niistä valitset mieluisimman. Jos haluat kuvan näkyviin niinkuin minulla, valitse se jossa lukee "pieni kuva" tai jos haluat linkin, valitset sen missä lukee "linkki"

Kopioit siis sen osoitteen siitä ja sellaisenaan liität tähän kirjoituskenttään. Ei tarvi painella noita image-juttuja täällä palstalla :)

Mitä tällä tarkoitat?

Siis, että huone näyttää aika sekamelskalta kun kaikki tavarat "esillä". Ja muutenkin tuli olo, että vähän niin kuin vain heitetty sinne.. Mutta tuollaisia kait suurin osa lastenhuoneista on. Ja jos lapset ja itse tykkäät, niin sittenhän kaikki ok. Itse en pidä, eikä meidän lastenhuone tuolta näytäkään.

No mutta eihän tuolla ole kaikki esillä? Suurin osa on piilossa laatikoissa. Lattialla kärry ja kaks koria ja noi pehmot. Ei ole tuolla mahdollisuutta enempää laittaa mihinkään piiloon vaikka haluaisi.

Juu, laita autenttista kuvaa vain :D

Mielestäni huone on ihan kivasti laitettu, mutta siitä jää sellainen hiukan valju vaikutelma. En tiedä tekeekö tuo vaal.keltainen seinä sen sitten ja kun ei ole oikein mitään yhtenäistä "teemaa" tai värimaailmaa. On vaal. sinistä mattoa, pinkkiä pöytää, vaaleaa puuta, valkoista kaappia ja sitten tuo keltainen seinä.. Hiukan jotain voimakkaampaa väriä ja yhtenäisempää värimaailmaa kaipaisi, minun makuuni siis. Niin makuasioita kyllä ja tietysti usein budjetti ei anna periksi kaikille suunnitelmille...

Ei kuitenkaan yhtään sieltä huonoimmasta päästä tuo huone eli ei tarvitse missään nimessä hävetä ;)

Joo, värit ei oo sinnepäinkään eikä muutenkaan oikeen yhtenäinen. Totta. Mutta vaikka budjetti antais periksi niin täältäkäsin on tosi vaikea yrittää mitään hankkia, kaikki pitää tilata netistä. Ei pääse hypistelemään eikä vertailemaan tekstiilejä vierekkäin tms.

Lähimmät kunnon kaupat on melkein 500km päässä...

Mä haluaisin kyllä sisustaa kauniimmin, tai oikeestaan jonku pitäs tehdä se mun puolesta...

Ihan perusnätti lastenhuone, aika täyteen ahdettu kylläkin. Mä vaihtaisin heti ekana nuo verhot, on jotenki tosi kapeat ja lyhet. Jos ei voi pitkiä verhoja laittaa patterin takia niin laittaisin jonkun kauniin yläverhon tai vaikka laskosverhon... Ja jos isompaa remppaa ajattelee nii lattian vaihtaisin ekana. Mut ihan nätti huone kuitenki ja varmasti lapset tykkää :)

Alkuperäinen kirjoittaja arvostellaan:
Ihan perusnätti lastenhuone, aika täyteen ahdettu kylläkin. Mä vaihtaisin heti ekana nuo verhot, on jotenki tosi kapeat ja lyhet. Jos ei voi pitkiä verhoja laittaa patterin takia niin laittaisin jonkun kauniin yläverhon tai vaikka laskosverhon... Ja jos isompaa remppaa ajattelee nii lattian vaihtaisin ekana. Mut ihan nätti huone kuitenki ja varmasti lapset tykkää :)

Joo, pieni ja hankalaa kun on kaksi sänkyä. Lisää tilaa tulee kun pinnis menee pois ja saadaan kerrossänky tilalle.

Meillä ois ehkä aikessa alkaa laajentaa ja rempata, toivon että siinä samalla laitettaisiin uudet lattiat makuuhuoneisiin :)

verhot on muuten kapeat kun ne on ihan vedetty reunhoihin, jos niitä vetää enemmän ikkunan eteen ni on tietty leveemmät. Tuossa on toi typerä verholauta ni en oikeen osaa kivaa verhoa laittaa.

Tuo keltainen väri.... Hyi!
Verhot on aivan liian lyhyet!! Miksi kaikki tekee tän saman? :o
Tytön sänky on aivan ihana, tuo verho ei vaan sovi.jotain vaaleanpunaista mukaan?
Matto ja verhot vaihtoon.
Ovi on karmea!!
tavaroille jokin säilytyspaikka.

Ovi on karmea, ihan totta. Näin myös lattian ja katon laita.

.

Olisiko ideaa maalata tuo ovi valkoiseksi?

Keltainen seinä on jotenkin eri paria huonekalujen ym tekstiilien kanssa ja antaa mielestäni tunkkaisen vaikutelman noiden puisten huonekalujen kanssa.

Tuo keltainen väri.... Hyi!
Verhot on aivan liian lyhyet!! Miksi kaikki tekee tän saman? :o
Tytön sänky on aivan ihana, tuo verho ei vaan sovi.jotain vaaleanpunaista mukaan?
Matto ja verhot vaihtoon.
Ovi on karmea!!
tavaroille jokin säilytyspaikka.

Ovi on karmea, ihan totta. Näin myös lattian ja katon laita.

.

Olisiko ideaa maalata tuo ovi valkoiseksi?

Keltainen seinä on jotenkin eri paria huonekalujen ym tekstiilien kanssa ja antaa mielestäni tunkkaisen vaikutelman noiden puisten huonekalujen kanssa.

Ois tarkoitus vaihtaa noi väliovet kokonaan. Valkoisiksi.

Jännä ettei tosta keltasesta tykätä, musta se on kiva :D Tietty jos mikään muu ei sovi siihen ni sitte... :)

Yhteistyössä