P
"pah"
Vieras
Ei oo mitään tekemistä! mankuu nää kouluikäiset :kieh: Ulkona tosi hieno ilma ja tän päivää ovat olleet kun persiiseen ammutut karhut :kieh: Eilen tultiin reissusta, joka meni tosi kivasti, ja nyt sitten kaikki on niiiiin tylsäää ja EOMT kun en anna edes pelata koneella :kieh: