No huhhuh, EOMT!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pah"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pah"

Vieras
Ei oo mitään tekemistä! mankuu nää kouluikäiset :kieh: Ulkona tosi hieno ilma ja tän päivää ovat olleet kun persiiseen ammutut karhut :kieh: Eilen tultiin reissusta, joka meni tosi kivasti, ja nyt sitten kaikki on niiiiin tylsäää ja EOMT kun en anna edes pelata koneella :kieh:
 
Mä aikoinaan tarjosin noihin EOMT -ongelmiin ulkovaraston siivousta, valokuvien lajittelua, rikkaruohojen kitkemistä, lakanoiden silittämistä jne. Kummasti keksivätkin itselleen tekemistä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24146944:
Mä aikoinaan tarjosin noihin EOMT -ongelmiin ulkovaraston siivousta, valokuvien lajittelua, rikkaruohojen kitkemistä, lakanoiden silittämistä jne. Kummasti keksivätkin itselleen tekemistä :D

Joo, no mä tarjosin ihan kivoja vaihtoehtoja, että olis pelattu yhdessä lautapelejä, niin EIIIII :kieh:
 
[QUOTE="aloittaja";24146966]Joo, no mä tarjosin ihan kivoja vaihtoehtoja, että olis pelattu yhdessä lautapelejä, niin EIIIII :kieh:[/QUOTE]
Sulla on väärä taktiikka :D
 
Ne on reissussa ollu niin kiltisti, että nyt täytyy vähän märistä että säilyis tasapaino.

Mäkin tarjoan aina siivousta tai jotain muuta mahd. tylsää tekemistä, niin kummasti ainakin lopettavat multa tekemisen kyselyn.
 

Yhteistyössä