No huhhuh! Mä painan 110 kiloa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ylipainoa on ja syön aamulla puuroa,hedelmän,leipää
välipalan esim hedelmää,jugurttia
2x ruoka normaalisti ja paljon salaattia
iltapalaksi esim rahkaa marjoja yms
2kk on lähtenyt yli 10kg

[QUOTE="laihduttaja";27154721]ylipainoa on ja syön aamulla puuroa,hedelmän,leipää
välipalan esim hedelmää,jugurttia
2x ruoka normaalisti ja paljon salaattia
iltapalaksi esim rahkaa marjoja yms
2kk on lähtenyt yli 10kg[/QUOTE]

Miten söit ennen kuin aloit laihduttaa?

Mua niin ärsyttää, kun jotkut ihmiset kauhistelee että "MITÄ sä oot syönyt päästäksesi tuohon kilomäärään??" No helvetti, RUOKAA. Ja mitä ihmettä te sillä tiedolla teette?

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27154653:
Paljonko te yli 100kg painavat syötte päivän aikana? Tuo lukema on kuitenkin aika järkyttävä eikä sellaiseen tilaan pääse ihan helposti.

Jos syö joka päivä yli kulutuksen esim. yhden omenan, jossa on 40 kcal, niin paino nousee vuodessa hieman yli 2 kiloa. Kymmenessä vuodessa painoa tulee siis 20 kiloa lisää ja 20 vuodessa yli 40 kiloa. Ei se tuon kummempaa vaadi.

Mä oon syönyt tänään kolmen munan munakkaan, massassa loraus kermaa ja pannulla rkl voita. Munakkaaseen tuli punaista paprikaa viipaleina ja 9kpl ohuen ohutta kinkkua.
Siinä koko päivän ateriat.

Nyt on taas nälkä, pitää varmaan syödä jotain. Luulen, että syön maustamatonta jugurttia sokeroimattomilla marjoilla.

Ja tänään mulla on jäänyt laiskuuden takia vihannekset pois, normisti pyrin niitä syömään enemmän, noin puoli kiloa päivässä.

Tänään syömiset keturallaan mutta aamulla 4coctailpiirakkaa voilla,kinkulla/juustolla ja kurkulla+4keksiä.
Omena
Kaksi ruissiivua savulohella+kurkkua.
Ajattelin vetäistä vielä lopun kurkun + pari desiä maitorahka,raejuusto,hedelmämössöä ennen kun lähden bilettämään.
Mutta jouduinpa ostamaan 36 pöksyt illaksi vaikka menin sovittamaan mukanani vain 38 kokoiset, eli ilmeisesti laihtunut mutta ei sitä itse huomaa..

Aika jännä, ettei monikaan näytä juovan kahvia tai muitakaan nesteitä. Eli eiköhän tämä selitä sen, miksi niin monet lihavat eivät laihdu eli ei kerrota totuutta siitä edes itselle, mitä suusta alas menee.

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27155015:
Aika jännä, ettei monikaan näytä juovan kahvia tai muitakaan nesteitä. Eli eiköhän tämä selitä sen, miksi niin monet lihavat eivät laihdu eli ei kerrota totuutta siitä edes itselle, mitä suusta alas menee.

Näissä on kyllä kysytty syömisistä. En minäkään luettelisi kahvia, teetä tai vettä, kun en käytä sokeria tai kermaa.