no hui stana!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja härreQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

härreQ

Vieras
voi perse, oon yksin kotona, ja läpiveto, pojan huoneesta leijju keittiöön vajunu tiikeri vappupallo, ei katossa eikä lattiassa, vaan just puolvälissä! onneks on maha kovalla..

kohtalotoveri! :attn:
mulle kävi noin yöllä kun kuulin lasten huoneesta ropinaa. esikoinen on alkanu kävellä unissa niin kävin kattoo ja kun avasin oven niin iso muumi-ilmapallo hyökkäs kimppuun. :headwall:

Meillä roikkuu kaapin ovessa miehen kauluspaitoja hengarissa, niin voi pirkele että niitä aina osaakin säikähtää hämärässä! Ne on just sillä korkeudella et näyttää niinku joku mies seisois siinä seinän vieress...! HUH.

itse raahasin juuri roskin yhden parvekkeella heiluneen & ikkunaan hyökkineen nalle puhin.. nyt sitten tosin on tuollainen suomi soffan ilmapallo tuolla nurkassa, saa nähdä miten se onnistuu vielä säikyttelemään ! :D

Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Meillä roikkuu kaapin ovessa miehen kauluspaitoja hengarissa, niin voi pirkele että niitä aina osaakin säikähtää hämärässä! Ne on just sillä korkeudella et näyttää niinku joku mies seisois siinä seinän vieress...! HUH.

toinen mokoma on auki jääneet kylppärin peilikaapin ovet, siinä kun tepastelet hämärässä sisään ja näet hahmon seisovan edessäsi... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja fg:

Meillä porukkaa roikkuu hirressä suihkuverhokiskosta, ainakin pyykinpesun jälkeisinä öinä. Kammottavaa mennä yöllä hämärässä vessaan kun lapsen haalari tai oma yöpaita keikkuu siinä katon ja lattian välillä...

Yhteistyössä