K
Kummallisia unia
Vieras
Unessa menin miehen auton kyytiin. Pian mies alkoi hiplailla ja kiihotuin kovasti, huomasin miehellä seisovan. No aloimme etsiä paikkaa mihin parkkeerata auto ja voisimme naida. Kummankaan kotiin emme voineet mennä koska kumpikin on naimisissa.
Onneksi heräsin herätyskelloon. Tuo mies on oikeasti ällöttävä. On tuttavan aviomies ja olen monesti ihmetellyt, että miksi sellainen ok näköinen nainen on tuollaisen rentun näköisen miehen kanssa. Tunnen miestä sen verran, että hän on myös aika itserakas ja täynnä itseään. Miehen olemuksesta myös näkee, että jossakin vaiheessa on mennyt lujaa. Sellainen elämä on kuluttanut miestä ja näyttää vanhemmalta kuin on. Jotenkin kärsinyt olemus, varsinkin naamasta.
Kaikesta sitä kanssa näkee unta

En voisi ikinä pettää miestäni enkä voisi ikinä koskea pitkällä tikulla tuohon mieheen josta näin unta. Unet on kyllä joskus niin pimeitä. 

Ja ei, mulla ei ole mitään kätkettyjä himoja tuota miestä kohtaan. 

Mitä kummallisia unia te olette nähneet?
Onneksi heräsin herätyskelloon. Tuo mies on oikeasti ällöttävä. On tuttavan aviomies ja olen monesti ihmetellyt, että miksi sellainen ok näköinen nainen on tuollaisen rentun näköisen miehen kanssa. Tunnen miestä sen verran, että hän on myös aika itserakas ja täynnä itseään. Miehen olemuksesta myös näkee, että jossakin vaiheessa on mennyt lujaa. Sellainen elämä on kuluttanut miestä ja näyttää vanhemmalta kuin on. Jotenkin kärsinyt olemus, varsinkin naamasta.
Kaikesta sitä kanssa näkee unta
Mitä kummallisia unia te olette nähneet?