No jo on aikoihin eletty!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ahvenanmaan sairaanhoitajat saaneet välkyn idean:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1452180

Juu, eipä kauhistuttanut herätä tuommosessa asussa keväällä kun heräsin aamulla sairaalassa. Olin hyvilläni että olin hengissä, ei siinä asuja saati muutakaan ulkonäköä mietitty.

Toisekseen kaksi lasta synnyttäneenä ennemmin pukisin (ja sainkin pukea kun pyysin) juuri tuollaisen asun sen mekon tilalta.

Eikä sairaanhoitajilla todellakaan ole muuta tekemistä kuin märistä jostain sairaalan vaatteista??? Kysyn vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mulle on aina ollut sairaalassa ihan sama mitä mulla on päällä, pääasia että mua hoidetaan asianmukaisesti.

Samoin! Musta nuo asut on kivoja, rentoja lököjä, ei hierrä eikä kierrä niin on helpompi pierrä:)

Joo, tuota nyt täytyy sanoa että nuo hoitsut eiväh ehkä ole keskittyneet olennaiseen. :xmas: Se nyt on ihan yksi lysti mitä sairaalassa on päällä, eikä kukaan nyt muutenkaan varmaan synnytyksen jälkeen ole kauneimmillaan.

Pääasia sairaalavaatteissa on mielestä se että ne on mukavat ja jäljät päällä muuten on ihan sama vaikka olisivat pohjaväriltään paskanruskeita vai sateenkaeren kirjavia.

No hei onhan toi kangas ihan järkyttävä. Jonkun sokean valitsema. Tai todennäköisin selitys on että 80-luvun sohvien irtopäällisiä on jääny varastoon jossain iso kasa ja nyt sit joku on saanu idean, että tehdään niistä pyjamia. Koska ei kukaan voi suunnitella tollasta kangasta. Olisko joskus jossain halpahalleissa myyty tolla kuosilla salihousuja? :$

Jollain lailla ''huvittavaa'' kun alkavat tuollasista asioista märisemään juuri ennen joukkoirtisanoutumisuhkaa. Olis kaikenhuippu kun tehy laittais tuonKIN asian omalle vaatimuslistalleen, voisi sanoa jopa koomista :whistle:

Yhteistyössä