No jo on taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinnukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sinnukka";27803079]Äiti tukehdutti tyynyllä vauvansa - isä yritti ottaa vastuun | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Vauva käytetty jo kahdesti sairaalassa, kädestä repimisen johdosta putosi lattialle ja toisella kerralla yritettiin tukahduttaa, ja vielä sai jäädä näiden vanhempien luokse?! Kunnes sitten tapahtui pahin mahdollinen, lapsi parka..[/QUOTE]

miks ei sosku puutu näihin vaan meitsiin! Sori minä muuten olen ihan sekopää...aina ja loppuun vuos kekkonen!

[QUOTE="sinnukka";27803079]Äiti tukehdutti tyynyllä vauvansa - isä yritti ottaa vastuun | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Vauva käytetty jo kahdesti sairaalassa, kädestä repimisen johdosta putosi lattialle ja toisella kerralla yritettiin tukahduttaa, ja vielä sai jäädä näiden vanhempien luokse?! Kunnes sitten tapahtui pahin mahdollinen, lapsi parka..[/QUOTE]

sitä yritin näyttää mutta ne vaan halus tietää miten sekopää olen!

Sitä ei kiinnostanut lapsi vaan minä! Ja jos tapaat minut minä pelkään teitä siis menen kuoreen!

Tarkoituksellin yhteiskunnan alasajo. Miksi muuten lähes kaikille vanhuksille alettaisiin syöttämään mielialalääkkeitä kun vanhuuden takia menevät hoitoon. Sama se on lasten kohdalla, lääkärit ei joudu vastuuseen mistään. Näivettäkää porvari puolueet tästä maasta niin hyvinvointi palaa, nyt on julistettu kokoomuksen "aivoilta" että ei ole varaa pitää hyvinvointia, silti löytyy rahaa maahanmuuttoon 1,3Miljardia laskelmissa vuodelle 2013 ja siihen päälle jarkinnan varaiset joita ei koskaan lasketa budjettiriihessä. Tiedot löytyy VVM.sivuilta.