No jo on törkeetä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän eikä ihan vähääkään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa päähän eikä ihan vähääkään

Vieras
Naapurin vieraat kulkevat mun pihan läpitte! Takapihan kautta ja etupihan poikki! Asutaan siis rivarin päädyssä. Ei jumalauta!! Eikä ole eka kerta. Kuulema joskus kun mä en ole kotona (siis auto pois pihasta) mutta koululaiset puolestaan on, niin tuo naapuri itsekin saapastelee tuosta pihan läpi!!

Raivostuttaa!!!!!!! Ja ite kehtaakin valittaa köynnöksestä joka tulee hänen puolelleen aidan toiselle puolen. Toisten pihan läpi kulkeminen on pikkuisen verran vittumaisempaa touhua!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Miinoita pihasi :whistle:

Tuo ON ärsyttävää.

No just ajattelin, että pitäiskö antaa koiran tehdä tarpeensa tuohon pihalle muutamaan otteeseen.

Siis argh! MUN piha, MUN koti, MUN YKSITYISYYS!!!!!

He*vetti vieköön!!

no mitenkäs olisi jospa vaikka arvon ap avaisi sen suunsa ja esittäisi sellaisen vienon pyynnön, että moinen käyttäytyminen loppuisi.
tarviiko kaikesta oikeasti olla ensimmäisenä huutamassa vittua ja tunkemassa meloonia nenään. noin niinku kuvaannollisesti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mites jos... ?:
no mitenkäs olisi jospa vaikka arvon ap avaisi sen suunsa ja esittäisi sellaisen vienon pyynnön, että moinen käyttäytyminen loppuisi.
tarviiko kaikesta oikeasti olla ensimmäisenä huutamassa vittua ja tunkemassa meloonia nenään. noin niinku kuvaannollisesti ;)

Eihän se tehoa aina...ei kaunis pyyntö, ei vähemmän kaunis pyyntö, ei uhkaus eikä suoraa huutoa karjuminenkaan :|

Nimimerkillä Onneksi meillä on nyt uusi naapuri :snotty:

Tai seurravaan kerran kun joku oikaisee pihan poikki, niin voisi vaikka kiekaista oven raosta: "p*rkele tää on mun piha. Älä kulje sen poikki". ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ottaa päähän eikä ihan vähääkään:
Naapurin vieraat kulkevat mun pihan läpitte! Takapihan kautta ja etupihan poikki! Asutaan siis rivarin päädyssä. Ei jumalauta!! Eikä ole eka kerta. Kuulema joskus kun mä en ole kotona (siis auto pois pihasta) mutta koululaiset puolestaan on, niin tuo naapuri itsekin saapastelee tuosta pihan läpi!!

Raivostuttaa!!!!!!! Ja ite kehtaakin valittaa köynnöksestä joka tulee hänen puolelleen aidan toiselle puolen. Toisten pihan läpi kulkeminen on pikkuisen verran vittumaisempaa touhua!

Missäpäin asut. Meillä oli rmk tuollaiset naapurit. Aina kun silmä vältti niin mentiin meidän takapihan kautta vaikka asiasta huomautettiin monta kertaa. Yhden kerran meinasin jo lainata kaverin kaksi saksanpaimenkoiraa ja laittaa ne pihalle vartioimaan. Olis saattanut naapuri saada pari puremajälkeä takapuoleensa.

Kun me asuttiin rivarin päädyssä, sieltä meni kanssa laatat ihan makuuhuoneen ikkunan alta ja olivat taloyhtiön maalla. Niitä sai siis kaikki käyttää ihan vapaasti. Ei kai teillä ole tämmöistä systeemiä..?
Ihan pihalle kukaan ei kyllä tunkenut, vaan kulkivat pihan reunaa myöten, se kun oli sallittua.

Mulla on kyllä ihan tasan tarkkaan oikeus tunkea tässä asiassa vaikka kaks melonia nenääni ja huutaa ihan mitä haluan! Tää on kuule se oljenkorsi, joka katkaisi tän kamelin selän. Mä oon ihan liian kauan jaksanut olla fiksu ja aikuinen ja keskustella ja ymmärtää ja sovitella ja joustaa ja vaikka mitä mutta nyt se riittää. Mullakin on oikeus hermostua ja suuttua ja myös näyttää se!

Ja kyllä, aion sanoa tästä mutta vähemmän kauniisti. Seuraavan kerran kun näen että joku imbesilli moukka tuosta läpi kulkee, varmasti hyökkään perään ja annan kuulua. Enkä todellakaan mitenkään rauhallisesti ja fiksusti.

Stana!! Mulla on just makkarin ikkuna tässä takapihan puolella, mitäs jos oisinkin tullut just vaikka suihkusta ja kekkaloinut tässä alasti ja samantien ikkunan alta ois kulkenut jotain vieraita miehiä?! MUN pihan läpi ei kulje yksikään ilman lupaa!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun me asuttiin rivarin päädyssä, sieltä meni kanssa laatat ihan makuuhuoneen ikkunan alta ja olivat taloyhtiön maalla. Niitä sai siis kaikki käyttää ihan vapaasti. Ei kai teillä ole tämmöistä systeemiä..?
Ihan pihalle kukaan ei kyllä tunkenut, vaan kulkivat pihan reunaa myöten, se kun oli sallittua.

Ei ole tuommoista systeemiä meillä. Ihan on omaa pihaa tämä kaikki tässä. Ja aidattukin vielä, paitsi tuosta naapureitten väliseltä alueelta. Varmasti täräytän siihen jonkun helvetin aidan, piikkilankaa vaikka. Kai mulla on oikeus sellainen laittaa??

Ja kysyisivät edes luvan!!

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
ap olethan sä kyllä oikeassa. mutta et sä itsekään kuulosta mitenkään kovinkaan... ihanalta =)

Vai niin.

Mä olen kuule ollut ihana ja kiltti ja rauhallinen ja taipunut aina miljoonalle solmulle jotta ihmiset ois tyytyväisiä ja asiat sujuis. Ihan aina, koko hemmetin elämäni. Mutta siitäpä olen saanut vaan koko ajan lisää p*skaa niskaani, liian kilttejä kun on helppo käyttää hyväski, kiltti kun ei koskaan sano ei.

Mut nyt mä oon saanut tarpeekseni ja aion todellakin sanoa jos en jostain tykkää ja NÄYTTÄÄ jos mua ottaa joku asia päähän. Ja jokainen, joka on ollut tässä tilanteessa, tietää että siinä vaiheessa kun alkaa pitämään omia puoliaan, tulee just sun kaltaisia vikisijöitä: "vähän oot kauhea ja kamala, miten sä nyt noin, löysää pipoa nyt hei" jne.

Mut tiiätkö mitä? Ei voi vähempää kiinnostaa.

Mä EN tykkää että mun pihan läpi kuljetaan. Ja mä EN HALUA että siitä kuljetaan. Joten mulla on oikeus suuttua ja sanoa asiasta. Tykkäsit sä siitä tai et.

Jos et ole vielä heille mitään sanonut, niin sanopa kuitenkin eka ihan ystävällisesti, kyllä normaali ihminen jo siitä tajuaa..joku voi kai olla niin ajattelematon..jos olet jo huomauttanut, niin ymmärrän paremmin tulistumisen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja jokainen, joka on ollut tässä tilanteessa, tietää että siinä vaiheessa kun alkaa pitämään omia puoliaan, tulee just sun kaltaisia vikisijöitä: "vähän oot kauhea ja kamala, miten sä nyt noin, löysää pipoa nyt hei" jne.

Näinhän se on :flower:
Ja ennen kun huomaatkaan, on asia käännetty niin, että SINÄ olet syypää.

Onko ne kulkijat teidän talojen asukkaita, vai jotain ihan vieraita? Jos ovat "omia", niin ota asia puheeksi yhtiökokouksessa tai laita nootti esim. jätekatokseen. Jos ovat vieraita ohikulkijoita, niin sitten voisi pyytää yhtiökokouksessa että teidän pihaanne rakennetaan tarvittavat aidat.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Onko ne kulkijat teidän talojen asukkaita, vai jotain ihan vieraita? Jos ovat "omia", niin ota asia puheeksi yhtiökokouksessa tai laita nootti esim. jätekatokseen. Jos ovat vieraita ohikulkijoita, niin sitten voisi pyytää yhtiökokouksessa että teidän pihaanne rakennetaan tarvittavat aidat.

Näköjään sekä että. Seinänaapuri kulkee silloin kun luulee etten ole kotona. Sen vieraat kulkee näemmän ihan milloin vain. Ei mulla ois pokkaa mennä toisten takapihoille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja x:

Näköjään sekä että. Seinänaapuri kulkee silloin kun luulee etten ole kotona. Sen vieraat kulkee näemmän ihan milloin vain. Ei mulla ois pokkaa mennä toisten takapihoille.

Nyt sulla tarvis olla sitä pokkaa nostaa asia esiin, mikäli haluat tämän kulkemisen loppuvan. Ensin puhut naapurille, sitten isännöitsijälle ja yhtiökokoukselle.

Voihan aidan laittoon tietty kysyä (tai siis pitäisi kysyä, ettei jää kellekään pään aukomista) luvan taloyhtiöltä, mutta ei kai siitä kukaan kehtaa muutenkaan mutista, kun pidät sen omalla puolellas rajaa.

Jos te asutte päädyssä, niin pääseekö ne omalle takapihalleen ulkokautta ollenkaan? Kun meilläkin kuljetaan takapihan kautta, mutta en mä oikein voi olettaa, että naaurit veisi esim. ruohonleikkurin olkkarin läpi pihalleen.
Mutta ylimääräinen kulkeminen ärsyttäisi kyllä minuakin ja ovat kyllä kysyneet luvan kulkemiselleen.

Jos sulla on koira niin miinota pihan reunat ihan sillä ittellään, pyydä viel koiralliset kaveritkin talkoisiin tuomaan sontaa niin on äkkiä reunat täynnä :whistle: Toinen vaihtoehto on hakee paimenpoikaa ja siihen sähköistys :xmas:
Tai jos et ihan niin kohjo ole ku mä niin ihan perus vihreetä verkkoaitaa :D

Yhteistyössä