No kenelläs sitten ei olla tultu toimeen eron jälkeen, vaikka on lapsia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Tosta toisesta ketjusta tuli mieleen, kun siellä moni puhuin kuinka hyvät välit on lasten isään yms. Olenko ainoa jolla ei ole? Minulle on lapsen isä ja ex anoppi sanonut ja tehty sellaisia asioita joita en voi unohtaa ja antaa anteeksi. On kyllä rankkaa itselle kun pitää hyväksyä että lapsi rakastaa ihmisiä joita itse vihaan. Onko muita?

No jotain tän tapaista. Nyt 4v jälkeen voidaan jo asiallisesti puhua puhelimessa, mutta en silti pidä exää kovinkaan arvossa :whistle: Asutaan eri paikkakunnalla ja nähdään n.2 krt vuodessa.

Ex-anopille en vastaa enää puhelimeen.

juu.. meil vähän saman tapasta.. en voi unohtaa enkä antaa anteeks mitä ex-anoppi ja suku on tehny.. mutta oppinu oon et pakko olla jonkulaisis puheväleis niittenkaa...muuten tulee taas vaikeuksia..

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
juu.. meil vähän saman tapasta.. en voi unohtaa enkä antaa anteeks mitä ex-anoppi ja suku on tehny.. mutta oppinu oon et pakko olla jonkulaisis puheväleis niittenkaa...muuten tulee taas vaikeuksia..

Joo tää on inhottavaa, kun on ite pakko yrittää vaikka kuinka sisällä kiehuis...

Erosta 7 vuotta ja on ollut tosi vaikeaa.Exä tehnyt kaiken mahdollisen kiusan mitä ihminen voi toiselle tehdä.Käyttänyt lapsia aseena,manipuloinut,valehdellut,soitellut jatkuvasti lastensuojeluun niin että me ollaan nyt lastensuojeluasiakkaita.Kaikki lapset oireilee,minä olen työkyvytön ollut tämän piinan takia jo monta vuotta.Lastensuojelu on ilmoittanut että jopa huostaanotto voidaan tehdä jos tämä sotiminen ei lopu.Minkä minä sille voin jos toinen sotii.Olen lopettanut puhelut heti jos alkaa haukkua tai huutaa tai en vastaa puhelimeen lainkaan.Sitten alkaakin se ralli ja soittelee lapsille ja painostaa ja käskee sanoo sille huoraäidille että jos ei ala puhelimeen vastata niin hän ryhtyy käräjöimään ja tekee elämästäni helvettiä.Ja ryhtyy toimenpiteisiin,vähän rankempiin.
Tämä on ollut tosi uuvuttavaa ja raskasta aikaa.
Onneksi lastensuojelun tultua kuvioihin mukaan,exä on jotakuinkin rauhoittunut,ainakin väliaikaisesti.Me kaikki ihmiset ollaan vammautettu loppuelämäksi kuitenkin.Se on aika raskas taakka äitinä kantaa.

Mulla erosta 10 vuotta, enkä voi sietää eksääni. Lähinnä siksi, että kaikki on edelleen mun vikani, vaikka riitelisi vaimonsa kanssa kotitöiden jakamisesta, se on mun vikani. Ex-appivanhempieni kanssa mulla on hyvät välit - ja ex-anoppi onkin sanonut, että eksäni tuppaa heille purkamaan myös tunteitaan ja tappelemaan, mitä ei ollut lainkaan mun kanssani. Ja eksä ei tykkää, kun ex-anoppi tykkää musta :)

Mä voisin pitää ihan asialliset välit exään mutta se ei suostu puhumaan mulle tai näkemään mua joten eipä olla minkäänlaisissa väleissä. Nähnyt lastansa viimeks lähes 2v sitten, ja sillon viimeks muakin. Teki mulle todella paskat temput eron jälkeen mutta mä en jotenki osaa olla sillai pitkävihainen että sen takia en vois olla yhteydessä lapsen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä voisin pitää ihan asialliset välit exään mutta se ei suostu puhumaan mulle tai näkemään mua joten eipä olla minkäänlaisissa väleissä. Nähnyt lastansa viimeks lähes 2v sitten, ja sillon viimeks muakin. Teki mulle todella paskat temput eron jälkeen mutta mä en jotenki osaa olla sillai pitkävihainen että sen takia en vois olla yhteydessä lapsen takia.

Enpä minäkää muuten mutta lapsen vuoksi. Ex-anoppiin taas en näe lasta syynä pitää yhteyksiä, varsinkin kun on rapajuoppo ja epäluotettava.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Enpä minäkää muuten mutta lapsen vuoksi. Ex-anoppiin taas en näe lasta syynä pitää yhteyksiä, varsinkin kun on rapajuoppo ja epäluotettava.

Meillä toistepäin, isä on juoppo ja epäluotettava ja ex-"anoppiin" olen sitten väleissä lapsen takia kun ei exää kiinnosta. Tytön isoäidistäkään en pidä ollenkaan ja sekin teki aika ilkeitä temppuja mulle eron aikana ja jälkeen, mutta eipä meidän tarvii mitään sydänystäviä ollakaan. Asiallisia ollaan ja monta aihetta on sanattomalla sopimuksella kiellettyjä.