No,kerron vaikka en ole itse enkeeli,mut

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Onhan se vieraidenkin hyvä päästellä välillä höyryjä täällä, ettei tarvii sit omaan puolisoonsa tai lapsiinsa purkaa. ;)

No ehkä mä tänään sanon kärkkäämmin kun ahdistaa tuo kauhajoenjuttukin vaikka en siellä asukkaan!

Toisaalta myös Savannan oma asennekkin! Sen enempiä selittämättä jos ei ite tajua!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko tuo kateutta tai jotain, että koko ajan joku on kiusaamassa savannaa? ja montaa muuta.

hän on kaunis, nuori, hoikka, erilainen (uskaltaa olla itsensä, uskaltaa kertoa rehellisesti tunteistaan, elämstään), ihan fiksu ikäisekseen (en usko, että 23-vuotiaana olisin ollut yhtä hyvä äiti, nyt lähes nelikymppisenä en ole yhtään parempi, paitsi että ehkä ahkerampi, meillä niin pienet tulot, että joudun tehdä hirveästi työtä, teen kaiken itse, parturoinneista leipomisiin, ruoanlaittoihin, lasten harrastuttamisiin ihan kaikki)

Kiitos :D :ashamed: :ashamed: mutta älä,en ole sellainen :D :ashamed: :ashamed: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Jos vaan joku harmaa ymmärtäisi :kieh: että toivon vaan jokaiselle tommoselle perhelle vain hyvää ja hyvää apua
ja

1.Jos he karju turpa kinni idiotti
2.jos iho on punainen ja vanha vaikka nuoret
3.jos äidillä ja isällä silmätkin pyöri ihan sekaisin,niin kuin joku aine he ottivat
4.jos lapset ovat liikasia sekä he
5,jos käytäytyvät omituisesti
Niin,mitä pitää ajattella?

Kyllä mä olen nähnyt niitä väsyneitä äitejä,kenellä on tukka sekaisin ja vaatet ei silitetty ja muuten,näkyy että väsyttää äitiä ja tiedän mikä on väsymys ja mikä on jos jotain ihminen käyttää,se näkyy vaikka harmaa sano vaikka mitä

Ois valassu asiaa jos oisit heti ekassa viestissä laittanu kaikki tästä!!!!!!!

Itse olet kertonut että olet ollut suljetulla osastolla psykiatrisella itsemurhayritysten takia. Olet itse kertonut että miehesi vei sinut sinne, koska ei tiennyt muuta keinoa auttaa. Olet kertonut itse että syöt masennuslääkkeitä. Tai en tietenkään tiedä syötky niitä, mutta että sinulle on niitä määrätty (ja tuskin turhaan).

Alkuperäinen kirjoittaja pakkoa muistuttaa:
Itse olet kertonut että olet ollut suljetulla osastolla psykiatrisella itsemurhayritysten takia. Olet itse kertonut että miehesi vei sinut sinne, koska ei tiennyt muuta keinoa auttaa. Olet kertonut itse että syöt masennuslääkkeitä. Tai en tietenkään tiedä syötky niitä, mutta että sinulle on niitä määrätty (ja tuskin turhaan).

Niin, mitä sitten?

minä en näitä aloituksia ole oikein ikinä ymmärtänyt. vedetään johtopäätöksiä jostain 20sekunnin kohtaamisesta, huonoon vanhemmuuteen, alkoholismiin jne asti. alkkis/kännissä voi olla vaikkei näytä siltä, ihminen voi myös näyttää alkoholisoituneelta/känniseltä olematta sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
minä en näitä aloituksia ole oikein ikinä ymmärtänyt. vedetään johtopäätöksiä jostain 20sekunnin kohtaamisesta, huonoon vanhemmuuteen, alkoholismiin jne asti. alkkis/kännissä voi olla vaikkei näytä siltä, ihminen voi myös näyttää alkoholisoituneelta/känniseltä olematta sitä.

Sitähän mä tuolla jo sanoin ja kysyin että näkikö et osti alkoholi mut sanoi et ei nähnyt mutta silti noin väittää kun hän kerran sen tunnistaa ketkä semmoisia on!

Alkuperäinen kirjoittaja pakkoa muistuttaa:

En ollut itsemurhayrityksen takia,se on miehen keksintö,joka voi vaikka itse tänne tulla ja selittää,mä olin sielä vain kolme päivä,mua päästettiin sieltä heti pois ja juu toki syön lääkeitä,niin mitä SITTEN?Onko parempi että juon tai karjun lapsille tai olen ihan niin masentunut etten jaksa nosta sängystä ulos?

Kerro,mikä johtopäätös olen tehnyt?Olenko tuominut heitä?Sanoin vaan,kerroin vaan mitä olen nähnyt,sekä miten isä karjui lapselle ja toki monissa tapauksessa näy mikä perhee liikellä tai mikä ihminen,muttei aina

Kerro,mikä johtopäätös olen tehnyt?Olenko tuominut heitä?Sanoin vaan,kerroin vaan mitä olen nähnyt,sekä miten isä karjui lapselle ja toki monissa tapauksessa näy mikä perhee liikellä tai mikä ihminen,muttei aina

et ole tuominnut, mut johan tuo aloitus on täynnä johtopäätöksiä heidän elintavoistaan. minä en usko että ihmisestä ja heidän tavoistaan voi saada täyttä tietoa hetken kohtaamisen perusteella.

et ole tuominnut, mut johan tuo aloitus on täynnä johtopäätöksiä heidän elintavoistaan. minä en usko että ihmisestä ja heidän tavoistaan voi saada täyttä tietoa hetken kohtaamisen perusteella.

Ei tietenkään,mä sanoin vaan että ensimäistä kerta tommonen pikku huoli ja sääli on tullut,vaikka itse en ole mikään enkeeli,sen takia vaan ajattelin kertoa,en mä tee ollenkaan johtopäätöksiä,enkä kauhistun,vaan vähän pahaa mieli tuli ja muuten kaikki ne uutiset tuovat pahaa mieltä ja erilaiset ajatukset

Alkuperäinen kirjoittaja smirgelin:
Alkuperäinen kirjoittaja katso peiliin:
Savanna: Jos keskittyisit omaan äitiyteesi ennen kuin alat muita arvostelemaan. Sinä et ole kovin hyvä äiti, sen voi päätellä MONISTA oudoista ja epävakaista kirjoituksistasi. Katsoisit itse peiliin ja koittaisit tehdä parhaasi. Se, että haukut muita, ei nosta omaa asemaasi.

Voi hyvänen aika! Ja tämä sinunko kirjoituksesi oli sitten asiallinen. Katos vaan sinne peiliin itsekin, kerta et edes mustan nimimerkin takaa uskalla kantaasi esille tuoda.

lueppas tän jälkeen tullut savannan viesti!

Ja tuohan on totta että päihdeongelma näkyy melko usein ulos. Mitä uutta tuossa nyt sitten olisi?

Niin ja monesti joillakin voi olla jostain muusta syystä se iho sen näköinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tarviiko se teille rautalangasta vääntää! Savanna itse sanoi ettei nähnyt ostiko alkoholia!

Mutta edelleen, ehkä sinä itse teet itsestäsi kaikkein naurettavimman tässä ketjussa.

"hoida ne vitun täit"
:laugh: :laugh: Taidat sitten syvemminkin seurata savannan elämää, että pääset haukkumaan.

heh heh heh itelles!!!!!!!!!!!!!!! Ehkä te joskus kasvatte aikuisiksi ja tiedätte asioista enemmän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

älä nyt herttinen käytä niitä kaikkia huutomerkkejä että meillekkin niitä jää :snotty: ja uhkaavasti näyttää loppuvan jo :(

Yhteistyössä