No ketään ei varmasti kiinnosta, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Jos jota kuta mukamas jäi häiritsemään eiliset juttuni, että mitäköhän meille kuuluu, niin tässä ois.

Kirjoitin kirjeen, jonka kirjoitin maltilla jokaista sanaa miettien, ettei ole loukkaantumisen aihetta. Kirjoitin siitä jatkuvasta lähentelystä ja puristelusta, arvostuksen puutteesta, unen puutteesta ja siitä miten kohtelee lapsia. Alussa ja lopussa pohjustelin, että miksi kirjoitan ja ainakin kolme kertaa, että rakastan. Alkuun ja loppuun kirjoitin, ettei ole mitään vittuilua, vaan tahdon tarjota ajatukseni nähtäville. Oli sitte niin hyvä kirje, että pyysin olemaan poistamatta. Kirjoitin myös etten ala huutamista katteleen.

No eikös vaan ollut lukenut kun tulin kaupasta. Murjotti ja vihaisena karjaisi, että ihan yhtälailla minäkin huudan lapsille. Olin vähän järkyttynyt sen lukutaidottomuudesta ja todellisuuden tajusta. Vaihdettiin pari äkäistä sanaa (VITUN KIVA TULLA VÄSYNEENÄ TÖISTÄ JA SAADA TOLLANEN LITANIA VITTUILUA!)(
Oltiin sitte vähän aikaa eri puolilla taloa. Aikani juttua päässä pyöriteltyäni en jaksanut enää odottaa, että lapset menee nukkumaan ja saatais juteltua. Keittiöstä tullessani multa vaan karkasi suusta, että "enpä menekään sitte huomenna autokoululle, vaan asuntotoimistoon, kun noin lapsellisesti pitää reagoida, kun minä yritän tehdä jotain tämän suhteen paranemiseksi". No siinä sitte pari lausetta tuli huutaen ja sitten huomautin että älä huuda. Pari sanaa äkäistä sananvaihtoa ja ukko tajusi, että olen oikeasti vittuuntunut tilanteeseen. (jotain että on vähän eri asia, että minä yöllä kuoleman väsyneenä kivahdan vauvalle kun se sinnittelee, kun kumminki heti tajuan virheeni ja hellitelen toista. Miehellä ehkä PIKKUSEN pelottavampi ääni)
Tuli toiselle sohvalle istumaan ja ihan rauhassa juteltiin vartti. Sitten asiat alko olla vähän selvät. Meni vielä toinen mokoma vartti ennen ku sain rentouduttua sen syliin kun olin niin jäykistynyt pitämään puoliani. :laugh: Sitte köllittiin siinä hetki. Minä sain yrittää nukahtaa, mutta ei tietenkään uni tule jos tarjoutuu mahdollisuus päiväunille. Suukoteltiin ja hellittiin koko ilta ja seksistä ei mitään viitettä.

Että meni viesti perille sitä kourimisesta, mutta menikö liian hyvin. Nyt se ei tietty uskalla enää ollenkaan tehdä aloitetta...

Ja juu, en maininnu mitään siitä maanantaiaamuisesta. Tulin siihen tulokseen, että olisin kyllä voinut tehdä itseni paremmin selväksi eikä mies tajunnu tekevänsä mitään väärin, niin miksi sitä pitäs rankasta. Se nyt ainakin ois vieny täydellisesti mieheltä (ainakin seksuaalisen) itsetunnon..

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No mun mielestä se oli kyllä väkisinmakaaminen. :/

Toivottavasti miehesi muuttuu.

peesaan. ap teki väärin kun päästi miehen pälkähästä. mitä jos se joskus raiskaa oikein kunnolla?! ja jos ei sinua vaan jonkun läheisesi?!

Hei, mun mielestä tilanne meni nyt oikein hyvin! :) Mitä nuo harmaat inisee? Mies ei ihan varmasti tiennyt, että ap ei halua, silloin on vähän liioittelua vetää raiskaussyytettä kehiin. Tosi kiva että saitte asian puhuttua. :flower: Ja varsinkin, kun hellyyttäkin sitten sait. Eiköhän nuo asiat tuosta oikene, kun pidät puolesi.

Löysin sen ketjun ja luinkin. Ikävä tilanne, mutta miehellesi varmaankin hiljeneminen on ollut myöntymisen merkki (silloin illalla) ja muutenkin jos et oo voinut ääneen mitään sanoa siinä aamulla. Kiva, että asiat nyt kunnossa. Kyllä se siitä taas.

=)

Mun mielestä kyseessä ei kyllä ollut väkisinmakaaminen, jos suklaarouva ei sanonut mitään. Kyllä mä ymmärrän, että ei huvittanut, mutta et kuitenkaan sanonut mitään... Ja onhan se parempi, että se hetken häiritsi sun unia, kuin että olis käyny vieraissa? (tän ku uskalsin sanoa ni lentää varmaan patskaa niskaan mut tätä mieltä mä olen)

Ja onnea :) Kiva, että saitte PUHUTTUA ihan oikeasti! Mä toivon, että teidän suhde lähtee tästä noususuuntaan ja että teistä tulee onnellisia. Ja jos saan antaa pikku vihjeen, ni lähesty sä sun miestä joku ilta/aamu/päivä, millon vaan voitte hetken olla rauhassa. Mä uskon, että mies ilahtuis ihan hirvittävästi.

täytyy sanoa että olen kokenut saman ja monesti mieheni taholta.aina oli kalu kourassa ja jos koski minuun niin aina haaroväliin.monesti tapeltiin yöt niin pitkään että sai tahtonsa läpi.nyt on muuttunut kun näki että mitä se sai aikaan,täyden haluttomuuden ja inhon toista kohtaan,pelko olla alastomana esim.saunassa ettei vaan tarvitse kuunnella seksi ehdotteluja.
yksinkertaisesti otin ja lähdin lasten kanssa pois rauhoittamaan tilannetta ja muutaman kuukauden reissun jälkeen tulimme takaisin.käytimme ulkopuolista apua sotkujen selvittelyyn ja nyt parisuhde on mitä parhain ja sänkyelämä on paljon parempaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täytyy sanoa että olen kokenut saman ja monesti mieheni taholta.aina oli kalu kourassa ja jos koski minuun niin aina haaroväliin.monesti tapeltiin yöt niin pitkään että sai tahtonsa läpi.nyt on muuttunut kun näki että mitä se sai aikaan,täyden haluttomuuden ja inhon toista kohtaan,pelko olla alastomana esim.saunassa ettei vaan tarvitse kuunnella seksi ehdotteluja.
yksinkertaisesti otin ja lähdin lasten kanssa pois rauhoittamaan tilannetta ja muutaman kuukauden reissun jälkeen tulimme takaisin.käytimme ulkopuolista apua sotkujen selvittelyyn ja nyt parisuhde on mitä parhain ja sänkyelämä on paljon parempaa

:o No teillä se on ollut todellinen ongelma. Ei se meillä mitään tappelua ollu. Luulen, että mies luuli, että selän kääntäminen tarkoitti,että haluan takaapäin ja tönimiseni ei kyllä ollut mitään kunnon vastaanpanoa. Ja sitten itse aktin aikana liikutin vähän niinkuin automaattisesti lanteitani, vaikken sitä tajunnut. Refleksi. Olenhan minäkin joskus antanut säälistä ja teeskennellyt ja tuolla kertaa olin puoliunessa...

Yhteistyössä