no mikä on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 160/100
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

160/100

Vieras
kun puhutaan kuin on iso ja kurvikas nainen ihana. niin missä menee raja että nainen on ihanan kurvikas ja sillä et on vaan lihava?

voisinhan minä puhua itsestäni rehevänä isokokoisena naisena ja plaa plaa- mutkun ei tunnu sille. olen läski, inhottava valas. ruma ku mikä.

No mun mielestä yks ratkaiseva juttu on se, että esim rinnanympärys on suurempi kuin vatsan... Mullakin ylipainoa jonkun 5 kiloa, vielä jokunen aika sitten oli 20, mutta vartalo on aina ollut silti "tiimalasi", vaikka löysää on ollutkin. Ja on vieläkin :D

"tiimalasi"

Vartalon muoto (sirous vuötäröllä) ei ole ratkaiseva, vaan pehmeys oikeissa kohdissa. Sporttinen vartalo, jolla isot rinnat ja iso peppu voi myös olla muodokas.

Alkuperäinen kirjoittaja treenari:
"tiimalasi"

Vartalon muoto (sirous vuötäröllä) ei ole ratkaiseva, vaan pehmeys oikeissa kohdissa. Sporttinen vartalo, jolla isot rinnat ja iso peppu voi myös olla muodokas.

no tuolla ei ole mitään tekemistä isokokoisuuden tai ylipainon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja treenari:
"tiimalasi"

Siis mikä tän pointti nyt oli? Sori jos en tajunnut :D Eikö se vartalon oikea muoto tarkoita sitä, että se pehmeys on oikeissa kohdissa...?

Yhteistyössä