No mikäs nykyajan nuoria/nuorehkoja (18-40v) miehiä kiinnostaa itseään vanhemmissa naisissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nassikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nassikka"

Vieras
Lukion opettajana olen huomannut, että esim. lukioikäisiä poikia/nuoria miehiä kiinnostaa lähinnä 25-30v nuoret naiset. Ei oman ikäiset. Taas kolmekymppiset miehet havittelevat mielellään itseään muutamaa vuotta vanhempaa naista.
Niin, mikäs näitä nykyajan miehiä sitten viehättää itseään vanhemmissa naisissa?

Melkoista yleistämistä. Eiköhän miehet jakaudu tuossa asiassa kolmeen pääkategoriaan siinä missä naisetkin. Niihin jotka pitää itseään nuoremmista, niihin jotka pitää oman ikäisistään ja niihin jotka pitää itseään vanhemmista. Syyt nyt varmaan on jokaisella yksilölliset.

Mä olen 32v. Mä olen edellisen kanssa tavallaan samaa mieltä siinä, että parikymppiset eivät vielä ole kauniita naisia, vaan enemmänkin sellaisia sieviä tyttöjä, samalla tapaa mitä vaikkapa 5-vuotias voi olla. Liian nuoren näköisiä mun makuuni. Ei sillä, että tykkäisin vanhalta näyttävästäkään. Tottakai jokainen ikääntyy, eikä se ole este. Tällä hetkellä koen, että kauneimmat ja seksikkäimmät naiset ovat yleensä siinä 27-35v

Jaa no ei sit mitään. Luulin, et taas joku rupsahtanu puuma luulee olevansa tosi sexy, kun joku nuorempi on pillun puutteessa käyny painamassa.

Ei vaan nuorista naisistakin puhutaan. Lähinnä siitä, miksi esim. 17-19v miehiä kiinnostaa usein ne nuoret, mutta itseä noin 8-10v vanhemmat naiset ja kolmekymppiset miehet ottaa usein mieluummin sen kolmivitosen, kuin kaksvitosen.

[QUOTE="aloittaja";27139730]Ei vaan nuorista naisistakin puhutaan. Lähinnä siitä, miksi esim. 17-19v miehiä kiinnostaa usein ne nuoret, mutta itseä noin 8-10v vanhemmat naiset ja kolmekymppiset miehet ottaa usein mieluummin sen kolmivitosen, kuin kaksvitosen.[/QUOTE]

Johtuiskohan korvien välistä, monesti tuossa iässä pyörii päässä naisilla muutankin kuin pelkkää ilmaa. Ei kaikilla, jotkuhan on siideripissiksiä jopa 50 vuotiaana.

Oisko tässä nyt takana se, että ap on kolmekymppinen ja ne kaikki lukiopojat käy ihan kuumana häneen? Jos on, niin sitten se johtuu siitä, että opettajiin nyt ylipäänsä on tapana ihastua, jos ne yhtään erottuu edukseen.
Mulla on kyllä sellainen käsitys, että tää "puumajuttu" on lähinnä median luoma harha. Kyllä keskimäärin miehiä kiinnostaa melkein minkä ikäiset naiset vaan, jos ne naiset ovat riittävän kuumia.

[QUOTE="alma";27139807]Oisko tässä nyt takana se, että ap on kolmekymppinen ja ne kaikki lukiopojat käy ihan kuumana häneen? Jos on, niin sitten se johtuu siitä, että opettajiin nyt ylipäänsä on tapana ihastua, jos ne yhtään erottuu edukseen.
Mulla on kyllä sellainen käsitys, että tää "puumajuttu" on lähinnä median luoma harha. Kyllä keskimäärin miehiä kiinnostaa melkein minkä ikäiset naiset vaan, jos ne naiset ovat riittävän kuumia.[/QUOTE]

Totta, puumailmiö nyt ei oikein konkretisoidu parisuhdetasolla. Pimppa kyllä kelpaa, niinkuin kirjoitin moni mieshän panee puutteessa vaikka perunaa.

[QUOTE="nassikka";27139505]Lukion opettajana olen huomannut, että esim. lukioikäisiä poikia/nuoria miehiä kiinnostaa lähinnä 25-30v nuoret naiset.[/QUOTE]

Se, kun oman ikäiset eivät näytä vihreää valoa ja ne pari vuotta vanhemmat, harvat komeat miehet riittävät tyydyttämään parhaat päältä.

[QUOTE="nassikka";27139505]aas kolmekymppiset miehet havittelevat mielellään itseään muutamaa vuotta vanhempaa naista.
Niin, mikäs näitä nykyajan miehiä sitten viehättää itseään vanhemmissa naisissa?[/QUOTE]

Se, kun ne oman ikäiset ja 40:set ei VIELÄKÄÄN lämpeä. Eli epätoivo! Useimmiten siinä 27-35 kylläkin useat miehet ovat joko a) turvautuneet parisuhteeseen jonkun kanssa, joka sattu huolimaan tai b) tajunneet, että hei nyt ne parikymppiset voivat lämmetä jos on pitänyt itsestään huota ja on jo vähän vakiintunutta varallisuutta.