No mitä jos olisi pakko palstalaiselle luovuttaa lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinpäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Venakolle ja Mummeliisalle en missään nimessä. Ja jos mummeliisa nyt kaipaa erikseen jotain perusteluja jonkun mielestä, niin on niin feikki ihminen kun olla ja voil. Plus on todella itsekäs.

Tällä hetkellä en kyllä antaisi Datalle ja Astrolabellekaan, tuntuvat olevan niin päistään sekaisin. Astrolabekin oli ihan järkevän oloinen aiemmin, mutta nyt on kuin taantunut teini.

[QUOTE="vieras";26853147]Tällä hetkellä en kyllä antaisi Datalle ja Astrolabellekaan, tuntuvat olevan niin päistään sekaisin. Astrolabekin oli ihan järkevän oloinen aiemmin, mutta nyt on kuin taantunut teini.[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="vieras";26853147]

Tällä hetkellä en kyllä antaisi Datalle ja Astrolabellekaan, tuntuvat olevan niin päistään sekaisin. Astrolabekin oli ihan järkevän oloinen aiemmin, mutta nyt on kuin taantunut teini.[/QUOTE]

8061.jpg

Hoitoon vähäksi aikaa, vai pysyvästi?

Kukaan ei ole niin nyrjähtänyt, ettenkö hoitoon antaisi. Jos tilanne olisi, että olisin kuolemassa ja jollekin täytyisi antaa lapset, niin sitten ehkä tiukemmalla seulalla valikoisin.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Ma luulen etta en antaisi kenellekkaan muulle kun anatolialle, se on ainut kenen kanssa ajatusmaailmat nahtavasti osuu yksiin, kaikki muut tuntuu olevan sen verran vinksahtaneita johonkin suuntaan..

minulle ei ainakaan kannata antaa lasta tai vanhempaa ihmistä. viime viikonloppuna, jos ei käsiini, niin melkein ainakin kuoli ihminen.

olen ollut omasta mielestäni aina super huolehtiva. omasta mielestäni muka ottanut huomioon aina kaikki mahdolliset ja mahdottomat vaaranpaikat.

Tuon ADHD-tyypin antaisin kyllä hoidettavaksi ihan kenelle tahansa. Erityisesti kaikille, jotka ajattelevat olevansa täydellisiä kasvattajia. =)

Muitten kanssa olisin huomattavasti tarkempi, nuorimmaiselle ei varmaan kovin monta vaihtoehtoa löytyisi. Esikoiselle enemmän.

Yhteistyössä