No mitäs meni ilmoittamaan olevansa halukas

🤣 Mulla on lapsista toinen kasvissyöjä ja toinen sekasyöjä, ja jälkimmäinen kyllä kertoo välillä, miten paljon sitä "lihaa" ruoissa on. Lisään, että omassa lapsuudessani ja nuoruudessani monta vuosikymmentä sitten ei todellakaan ollut liharuokia koulussa niinkään paljon tarjolla kuin nyt. Hyvin on silti kasvettu.
Mutta enenevässä määrin yleisesti ihmiset sairastuvat.
Keho ei tule kylläiseksi jos se ei saa riittävästi rasvaa ja proteiinia.
Sitten välkällä juostaan kaupasta energiajuomaa ja donitseja….

Mutta enenevässä määrin yleisesti ihmiset sairastuvat.
Keho ei tule kylläiseksi jos se ei saa riittävästi rasvaa ja proteiinia.
Sitten välkällä juostaan kaupasta energiajuomaa ja donitseja….

Riittävästi rasvaa ja proteiinia saa kyllä muustakin lihasta, ja toden totta, nuo roskaruoat ovat huonossa ravitsemuksessa kaiken pahan alku ja juuri lasten ja nuorten keskuudessa. Toisella lapsellani otettiin juuri labrakokeita ja kasvisruokavaliosta huolimatta (syö kalaa ja maitotuotteita ja munia) kaikki arvot olivat erinomaiset, myöskin ajoittain runsaista kuukautisista huolimatta raudanpuutetta ei ilmennyt.

Riittävästi rasvaa ja proteiinia saa kyllä muustakin lihasta, ja toden totta, nuo roskaruoat ovat huonossa ravitsemuksessa kaiken pahan alku ja juuri lasten ja nuorten keskuudessa. Toisella lapsellani otettiin juuri labrakokeita ja kasvisruokavaliosta huolimatta (syö kalaa ja maitotuotteita ja munia) kaikki arvot olivat erinomaiset, myöskin ajoittain runsaista kuukautisista huolimatta raudanpuutetta ei ilmennyt.

Mitä kaikkea tuollaisissa labrakokeissa tulee ilmi?

Kiitos kannustuksestasi. iPadini akku kaipaa lisää virtaa.
Nousen kohta ylös sängystä juomaan lisää kahvia.
Nimimerkki Setis on pysynyt poissa tai kuurupiilossa tällä palstalla.
Hän tykkää herjata sekavia kirjoituksiani tyyliin keskity keskity.
Minulle seksi on ollut jo vuosikymmeniä yhdentekevä asia avioeroni jälkeen.
Ihanaa kun sää on syksyinen ja voin pukeutua lämpimästi.
En jaksanut illalla katsoa Youtubesta amerikkalaista saippuasarjaa. Katsoin sen nyt herättyäni. Bold and Beautiful on taas entisessä loistossaan.
Minua hymyilytti illalla lukea uusimmasta Annasta pahoittelu, että edellisen numeron horoskoopista puuttui yhden tähtimerkin kirjoitus. Täytyypä lukea mitä minulle luvataan tälle viikolle. Annan palstalaiset luultavasti löysivät itselleen vihreämmän kedon kuin tämän ristiriitaisen palstan.
Korjasin kaksi kirjoitusvirhettäni.
Luin horoskooppini, joka lupaa hyvää tälle viikolle. Ratkaisin sanaristikon ja löysin Annansilmän.
Taas on perjantai. En ymmärrä miksi aika kuluu nykyään liiankin joutuisasti.
Näköjään Setis on pysynyt langoilla.
Luin Hesarista Hanna Brotheruksen kirjan arvostelun ja kommentit kriitikon aika tylyyn arvioon ”sanoja kansien välissä”.
Ikääntyneet naiset eivät enää jaksa olla hiljaa ja se on hyvä asia.
Elämä on ihanaa niin kauan kuin sokeri sulaa suussa. Mutustelen parhaillaan karkkia. Viisi mentos-pakkausta kahdella eurolla CM:ssä.
Annan elokuva ei kiinnosta minua ja tuskin edes olisi tuuria saada ilmaisliput klo 18 avautuvassa tekdtiviesti-ilmoittautumisessa.
Elokuvan aiheena on 1960-luvun aborttikielteisyys USA:ssa.
Ap. kertoi tekevänsä käsitöitä nettiharrastuksensa lomassa.
Kirjan lukemisen jälkeen olen slkanut miettiä joululahjoja. Jotain pientä ja somaa olisi kiva näperrellä joululahjoiksi.

Yhteistyössä