Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Avonin kynsilakat ei ainakaan kestä mun kynsissä yhtään, enkä mä oikeen tykkää niistä niiden shampoista ja hoitsikoistakaan. Joku naamarasva mulla myös on, se menee...
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä -67:Minulla ainakin nuo kynsilakat kestää hyvinkin 1 vkon.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Tilasin meikkivoiteen ja sain laskun missä eräpäivä oli lauantaina. Silloinhan eräpäivä siirtyy seuraavaan arkipäivään. No maksoin kuitenkin sunnuntai aamuna ja riemukseni sain "perintä"tekstarin sunnuntai iltana missä tiedusteltiin miksi en ole maksanut![]()
Myyjän olisi kannattanut hieman perehtyä noihin maksujuttuihin (varsinkin eräpäiviin) ja rahaliikenteeseen eri pankkien välillä.
Jäi huono maku koko hommasta tuollaisen "ahdistelun" takia. En ole sen koommin mitään ostanut vaikka meikkivoide olikin tosi hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Tilasin meikkivoiteen ja sain laskun missä eräpäivä oli lauantaina. Silloinhan eräpäivä siirtyy seuraavaan arkipäivään. No maksoin kuitenkin sunnuntai aamuna ja riemukseni sain "perintä"tekstarin sunnuntai iltana missä tiedusteltiin miksi en ole maksanut![]()
Myyjän olisi kannattanut hieman perehtyä noihin maksujuttuihin (varsinkin eräpäiviin) ja rahaliikenteeseen eri pankkien välillä.
Jäi huono maku koko hommasta tuollaisen "ahdistelun" takia. En ole sen koommin mitään ostanut vaikka meikkivoide olikin tosi hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Tilasin meikkivoiteen ja sain laskun missä eräpäivä oli lauantaina. Silloinhan eräpäivä siirtyy seuraavaan arkipäivään. No maksoin kuitenkin sunnuntai aamuna ja riemukseni sain "perintä"tekstarin sunnuntai iltana missä tiedusteltiin miksi en ole maksanut![]()
No ei sentään ollu laittanu eräpäiväksi "eilen"
Joo onhan noita myyjiäkin moneksi![]()
Toisaalta, jos on vasta aloittanut, eikä tienny vielä asioista.
(Positiivinen ajattelu, kerrankin)
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Toisaalta, jos on vasta aloittanut, eikä tienny vielä asioista.
No voipi olla hyvinki mahdollista!Mulla ei oo yleensä ollu noissa maksuissa noin hysteeristä meininkiä ainakaan..
Nii ja kato siitä se lähtee, siitä vaan levittämään positiivisuuden ilosanomaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Toisaalta, jos on vasta aloittanut, eikä tienny vielä asioista.
No voipi olla hyvinki mahdollista!Mulla ei oo yleensä ollu noissa maksuissa noin hysteeristä meininkiä ainakaan..
Nii ja kato siitä se lähtee, siitä vaan levittämään positiivisuuden ilosanomaa![]()
No kyllä se kohta meikäläisestä irti lähtee, se positiivisuus![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Joo, ne taisi olla sen ensimmäiset kutsut...
Suhtauduin siksi siihen "karhuun" huumorilla enkä alkanut tapojeni mukaisesti länkyttämään ja hattuilemaan :xmas:
Mutta silti se lopahdutti ostohalukkuuteni. Mutta siinä oli muutakin häslinkiä... Tuli aiemmin viikolla tekstari, että tilaamaani huulipunaa ei löydy sillä numerosarjalla. No ei kai, kun tilasin meikkivoiteen B)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Joo, ne taisi olla sen ensimmäiset kutsut...
Suhtauduin siksi siihen "karhuun" huumorilla enkä alkanut tapojeni mukaisesti länkyttämään ja hattuilemaan :xmas:
Mutta silti se lopahdutti ostohalukkuuteni. Mutta siinä oli muutakin häslinkiä... Tuli aiemmin viikolla tekstari, että tilaamaani huulipunaa ei löydy sillä numerosarjalla. No ei kai, kun tilasin meikkivoiteen B)