No mitäs mieltä olet Avonin kutsuista ja tuotteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Mä olen tykännyt oikeastaan kaikista Avonin tuotteista, joita olen käyttänyt. Anopin luona käydessä tilaan aina hänen kauttaan paljon tuotteita, että riittää pitkäks aikaa. Täältä meidän suunnalta en tunne ketään joka myisi Avonin tuotteita.

missä päin asustelet? minä olen ainakin yksi myyjistä joka myös lähettää kauempana asuville tilaukset...yhteystiedot saat jos haluat. olen kohta kolmatta vuotta mukana ja pikkuhiljaa alkaa tuotetuntemus olemaan hanskassa...hurjasti ihania tuotteita

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Tilasin meikkivoiteen ja sain laskun missä eräpäivä oli lauantaina. Silloinhan eräpäivä siirtyy seuraavaan arkipäivään. No maksoin kuitenkin sunnuntai aamuna ja riemukseni sain "perintä"tekstarin sunnuntai iltana missä tiedusteltiin miksi en ole maksanut :laugh:
Myyjän olisi kannattanut hieman perehtyä noihin maksujuttuihin (varsinkin eräpäiviin) ja rahaliikenteeseen eri pankkien välillä.
Jäi huono maku koko hommasta tuollaisen "ahdistelun" takia. En ole sen koommin mitään ostanut vaikka meikkivoide olikin tosi hyvä.

todella omituista...itse myyjänä annan asiakkaille vähintään viikon maksuaikaa tai sopimuksen mukaan jos tunnen ja luotan asiakkaaseen, kauempana asuville yleensä lähetän ja laitan sitten postienakkona summanja jos on painava paketti niin korkeintaan puolet postikuluista...minulla on todella laaja asiakaskunta juuri tämän takia, koska meillä on molemminpuolinen luottamus

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Joo, ne taisi olla sen ensimmäiset kutsut...

Suhtauduin siksi siihen "karhuun" huumorilla enkä alkanut tapojeni mukaisesti länkyttämään ja hattuilemaan :xmas:
Mutta silti se lopahdutti ostohalukkuuteni. Mutta siinä oli muutakin häslinkiä... Tuli aiemmin viikolla tekstari, että tilaamaani huulipunaa ei löydy sillä numerosarjalla. No ei kai, kun tilasin meikkivoiteen B)

Joo on tainnu olla noviisi kyseessä.. Ja kyllä munki verenpainetta noin hysteerinen aikataulu nostattais, äkkiä siinä ostohalukkuudet tosissaan lopahtaa..

Yritä löytää joku toinen myyjä!

meitä myyjiä on moneen junaan ja valitettavast kaikki ei suhtaudu yhtä vakavasti tähän...itse suhtaudun varmaankin joka solullani ja välillä se näkyy kyllä kotonakin ;) mutta jos joku kaipaa luotettavaa myyjää joka kyllä osaa ja hoitaa hommansa niin minä ainakin olen käytettävissä...yhteystietoja saa tarvittaessa...

Alkuperäinen kirjoittaja katjar77:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Tykkään tuotteista paljon. Ja ihmettelen ku ketjua ei ole poistettu

Misk se olis poistettu???

Katsos kun täällä ei saa mainostaa että olen Myyjä, kuten tossa parissa kohtaan on, jos mie oisin kirjoittanu et oon Avonin myyjä ja jos tartte tunnukset niin viesti ois hävinny heti... vähän epäreilua meininkiä :snotty:

Katsos kun täällä ei saa mainostaa että olen Myyjä, kuten tossa parissa kohtaan on, jos mie oisin kirjoittanu et oon Avonin myyjä ja jos tartte tunnukset niin viesti ois hävinny heti... vähän epäreilua meininkiä :snotty:

No tämähän on täällä ihan vain SIKSI, että samaan aikaan oli ketju (jos nyt muistan oikein) tuppereista tai partyliteistä tai meandeista... :whistle:

Siis mitä mieltä niitten kutsuista. Joten ihan demokraattisesti otin esille Avoninkin kutsut ja en nyt sen kummemmin ketjua takaisinpäin plarannut, mutta muistaakseni kyse ei ollut ollenkaan mistään rekrytoinneista.

Joten ei mitään syytä poistaa. Tai sitten pitää poistaa kaikki tupperit, meandit ja partylitetkin, heti jos sana vilahtaa jossain ;) ;) ;)

Mitä epäreilua siinä on? En ole myymässä tässä kenellekkään enkä rekrytoimassa ketään...ihan sama kuin kertoisin olevani poliisi ja ammattini takia viesti poistettaisiin, kun olen kyttäämässä kirjoituksia...vastasin muutamaan kommenttiin ja kerroin miten itse toimin, joten jos se on myymistä tai rekrytointia niin sitten ollaan todellakin eri asemalla

<b>7. Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen. Oman profiiliin käyttö mainostukseen on kielletty.

Tykkään tuotteista tosi paljon. En osta enää kaupasta mitään kun Avonilta saa halvemmalla ja parempia tuotteita. Takuu on myös hyvä, mutta en ole tarvinnut koskaan palauttaa mitään.

kuka täällä on mainostanut mitään...joku kirjoittaja on kertonut että käyttää jotain tuotetta ja se siinä...omituisia sekaantujia

sähän tässä mainostat että olet myyjä ja että sulta voi tilata

22.3.09 12:06
katjar77 (vierailija)
avonin myyjä
RangaTanga:
Mä olen tykännyt oikeastaan kaikista Avonin tuotteista, joita olen käyttänyt. Anopin luona käydessä tilaan aina hänen kauttaan paljon tuotteita, että riittää pitkäks aikaa. Täältä meidän suunnalta en tunne ketään joka myisi Avonin tuotteita.

missä päin asustelet? minä olen ainakin yksi myyjistä joka myös lähettää kauempana asuville tilaukset...yhteystiedot saat jos haluat. olen kohta kolmatta vuotta mukana ja pikkuhiljaa alkaa tuotetuntemus olemaan hanskassa...hurjasti ihania tuotteita

kuka täällä on mainostanut mitään...joku kirjoittaja on kertonut että käyttää jotain tuotetta ja se siinä...omituisia sekaantujia

sähän tässä mainostat että olet myyjä ja että sulta voi tilata

22.3.09 12:06
katjar77 (vierailija)
avonin myyjä
RangaTanga:

kyllä pitää vääntää tikusta taas asiaa...jos tuolla lukee OSTA tai ALOITA SINÄKIN, niin sit se on myymistä tai rekrytoimista, jos kirjoittaa että saa halutessaan yhteystietoja niin se on sitten jokaisen itsensä päätettävissä että kysyykö niitä vai olenko ne jo tuonne johonkin kirjoittanut??? Ja se että kerron miten itse toimin ei ole myymistä...mutta jokaisella on oma näkemyksensä ja näköjään joillakin ei ole omaa elämää mitä elää kun pitää toisten elämään noin sekaantua....niinkun kirjoitin, meitä on moneen junaan ja moni on jäänyt asemalle....antakaa jo olla

Katjar, tässä asiassa on tehty ikään kuin herrasmiessopimus, että koska mainostaminen tällä palstalla on kielletty, niin kukaan ei sitten ole vilpillinen ja millään tavalla kierrä tätä kieltoa. Meitä avonin (ja muidenkin tuotteiden) kauppaajia on paljon ja on asiallista että pidetään kaikki säännöistä kiinni eikä venytetä niitä. Koska jos yksi venyttää, kohta sitä kokeilee joku toinenkin.

Ja koska monet huomauttelivat aikoinaan ettei tällä palstalla haluta mainontaa, niin jo kieltoa kierretään mitenkään, tehdään koko tuotemerkille hallaa, eli myös niille muille saman tuotteen edustajille.

Reilu peli, siis :)

Yhteistyössä