No mitäs mieltä olette nimestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Vanda
Tekla
Edla
Lucia
Isa

just tän tyylisiä oon kans miettiny. toi Vanda ois tois kiva mutta sehän Vantaa ruotsiks. :whistle: haittaakohan? :D

Edla ois kans kiva. millasen vastaanoton Tindra saa täältä??

entäs tinka? :) tai tilda? tinda? toi dr-yhdistelmä voi olla vähän vaikea monen suuhun...

ai hitsi..ukollahan on se r-vika.. :laugh: |O
hemmetti..jos molemmat saa valita oman nimen millä sit voi kutsua lasta. :kieh: mä en ala enää.. :headwall: liian paljon vaatimuksia ukon puolelta.

Alkuperäinen kirjoittaja lopeta jo:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
just tän tyylisiä oon kans miettiny. toi Vanda ois tois kiva mutta sehän Vantaa ruotsiks. :whistle: haittaakohan? :D

Edla ois kans kiva. millasen vastaanoton Tindra saa täältä??
Ei Vandaa. Ja Tindra on taas nimi mikä ei Suomeen sovi. Olkoon vaan Ruotsin suosituimpia tytönnimiä, mutta kun me nyt ei olla Ruotsissa.

Lapsi menee kai ruotsinkieliseen kouluun,miksi pitäisi olla suomenkielinen nimi?

Alkuperäinen kirjoittaja Eme:
Lapsi menee kai ruotsinkieliseen kouluun,miksi pitäisi olla suomenkielinen nimi?
Siksi kun se kuitenkin asuu Suomessa suomalaisvoittoisella alueella ja elämässä on muutakin kuin vain koulu. Useimmat harrastukset, osa kavereista jne. on kuitenkin suomenkielisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja siksi:
Siksi kun se kuitenkin asuu Suomessa suomalaisvoittoisella alueella ja elämässä on muutakin kuin vain koulu. Useimmat harrastukset, osa kavereista jne. on kuitenkin suomenkielisiä.

Eiköhän ihmiset kakskielisillä alueilla osaa käyttää nimiä molemmilla kielillä... Vai pitäskö maahanmuuttajatkin pakottaa alkaa nimeämään lapsensa Janneiksi Mohammedin sijaan?

Niinhän sinä luulet.

no ei nää mun vaihtoedot niiiiin ruotsalaisia etteikö ne sopis suomenkielisen suuhun. ja meiän kaupungissa 31.9% puhuu ruotsia että onhan meitä. :whistle:

elma
kaneli :D (tuli just samalla yks mainos josta tuli mieleen tähän väliin :D )
aida
eme
ruut/ruuth
estella
eva/ewa
vendi
venja
kira
meea/mea (sopis hyvin main kaveriksi)

mä oikeesti ehdotin ukolle Kaneli tosi yks päivä. :laugh: kauheeta...

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Se mun ehdottamana Luna näemmä katos kokonaan, poistin toista kun tuli 2 kertaan niin pirulainen kadotti molemmat. Niin Miten olis Luna?

Luna oli se mun eka vaihtoehto mutta sitä tyrmättiin heti alkuun. :'( samalla tyrmättiin Leia, Lila ja Lilli. en tiiä miks mutta jotenkin vaan oletan että tän beibin nimessä ois L-kirjain. =)