No mitäs ne palstalaiset harrastaakaan ja mikä mahdollisesti kiinnostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DakotanEmo

Vieras
Teen pientä tutkimusta ja sen tutkimuksen luonnetta en vielä tässä vaiheessa tuo ilmi. Joten hyvät palstalaiset, niin naiset, lapset, teinit sekä miehet vastatkaa toki. Ja jos on taipumusta monipersoonallisuuten niin ilmoittakaa mitä kukin persoona oikein harrastelee ja mitkä ovat kiinnostuksen kohteet.

Mä oon koiratouhuissa mukana ja kirjahullu. Siis kun muut käyttää rahansa matkusteluun tai vaateostoksiin, niin mä reissaan koirat kyydissä näyttelyissä sun muualla. Se raha mitä koirista jää niin menee kirjakauppoihin... :whistle:

Äiti lukee ja tekee mielellään käsitöitä.
Iskä pelaa fudista, lukee ja tekee "miesten käsitöitä" eli rakentaa ja remontoi.
14v poika rakastaa kalastamista.
12v pojan intohimona on motogross (kuva profiilissa).
vajaa 4v poika on vanhimman veljen kalakaveri
2v tyttönen pääsee toivottavasti iskän kanssa syksyllä muskariin.

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Mä oon koiratouhuissa mukana ja kirjahullu. Siis kun muut käyttää rahansa matkusteluun tai vaateostoksiin, niin mä reissaan koirat kyydissä näyttelyissä sun muualla. Se raha mitä koirista jää niin menee kirjakauppoihin... :whistle:

Tätä on hyvä peesata =) Paitsi että minä en kulje näyttelyissä, vaan muissa koirakisoissa ja koulutuksissa. Mutta harrastuksena siis koirat ja lukeminen.

Mä tykkään lukea tosi paljon (historia on ihan ykkösjuttu) ja kerään kirjoja.
Soittelen aikani kuluks koskettimilla.
Ja kai tää palstailukin jonkinlainen harrastus on :whistle:
Ulkona tykkään olla ja laitella puutarhaa

Sivupersoonia onkin sit monia.. Tässä vaan muutaman harrastukset
"Saara" tykkää harrastaa juopottelua ja on ylikiinnostunut seksistä ja
"Sami" tekee miehisiä töitä, Sahaa lautoja, naulailee yms..
;)

Juoksen, fillaroin ja sauvakävelen, ja käyn meidän pennun kanssa vauvaTOKOssa kahdesti viikossa. Lähden varmasti näyttelykehiä kiertämään jossain vaiheessa. Ehkä jopa tokokenttiä, toivottavasti ;)
Luen myös mielelläni, ja olen kaikkiruokainen kirjojen suhteen.

Isäntä harrastaa ... no, ehkä voisi sanoa että hän harrastaa elokuvia.

Pojat vielät harrasta vielä mitään :)

Teatteria harrastan ja lapset mukana =) Palstailunkin voi kai jo laskea harrastuksiin :ashamed: Kirjoja myös lueskelen...
Miehellä ei aika riitä harrastuksiin, tekee töitä ja rakentaa yläkertaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mä tykkään lukea tosi paljon (historia on ihan ykkösjuttu) ja kerään kirjoja.
Soittelen aikani kuluks koskettimilla.
Ja kai tää palstailukin jonkinlainen harrastus on :whistle:
Ulkona tykkään olla ja laitella puutarhaa

Sivupersoonia onkin sit monia.. Tässä vaan muutaman harrastukset
"Saara" tykkää harrastaa juopottelua ja on ylikiinnostunut seksistä ja
"Sami" tekee miehisiä töitä, Sahaa lautoja, naulailee yms..
;)

Samperi sentään kun osui ja uppos :D

Noiden lisäks keilailua, virvelöintiä, leipominen, reseptit, sienestys ja koirajutut heti kun sellaisen karvakorvan taas saan =)

Jooga, vesijuoksu, puutarha, lukeminen, leffat, ruoka & leipominen... siinä niitä mun harrastuksia.

Mies pelaa salibandya ja on myös kilpasoutaja.

Kummatkin lapset harrastavat yleisurheilua.

Purjehtiminen on sit koko perheen harrastus.

palstailu ja lauleskeleminen.
johonkin musikaaliin pitäis yrittää nyt hakea osaa jos täällä päin pyörii.
kuntoa yritä pitää koholla kävellen ,mutta ei niin kovin mieluinen,vaan pakollinen

Kotielämä on rakkain "harrastukseni".

Etsin vanhaa puutaloa, ostelen sinne sopivaa kamaa, vaikken edes tiedä toteutuuko haaveeni koskaan. Sisustan tulevaa kotia mielessäni, vaikken ole sitä koskaan nähnytkään (tänään mennään asuntoesittelyyn ja jännittää). Hullua.

Rakastan kokkaamista ja punaviinien maistelua. Ilmakuivattu kinkku on pakkomielle.

Harrastan myös harrastusten aloittamisen suunnittelua, mutta suunnitteluksi tuppaa jäämään. Mut oon onnellinen näin, ihania nää nykyiset harrastukset ovat omasta mielestäin.

Lukeminen on ykkösharrastus mulla ja miehellä. Minä lisäksi yritän kirjoitella, jos ei muuta niin kirjeitä ainaki. Mies urheilee reippaasti, minä laiskasti joskus. Mies on sosiaalisempi ja tapaa paljon kavereitaan joiden kanssa puuhailee millon mitäkin, minä taas viihdyn yksikseni haaveilemassa... Yhdessä matkustellaan ja käydään keikoilla. Yhteistä on myös kiinnostus historiaan (miehellä erikoisesti sotajutut, mulla ehkä joku kulttuuriperintö tai vastaava) ja kulttuuriin.
Mun lapsista tytär (11 v.) harrastaa hevosia ja lukemista, poika on vielä niin pieni ( 5 v.) ettei harrasta muuta kuin leikkimistä. Miehen lapsista en tiedä, ei nekään vielä taida mitään harrastaa.

Kiinnostunut oisin vaikka mistä,mutta mahdollisuuksia ei(ainakaan vielä)ole niitä toteuttaa.Ehkä sit kun tuo poitsu kasvaa ni sitten.

harrastukset:Ulkoilu,lukeminen,valokuvaus,leipominen(jos sitä voi harrastukseks sanoa)kalastus,askartelu ja muu pien näpertely

Nuo harrastukset on osittain jäänyt nyt vähemmälle kun tota poitsua ei voi joka paikkaan mukaan ottaa...