V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Laivalle
ihanaa kasari-ysäri -meininkiä, mennä laivalle. Siis käykö joku oikeesti vielä laivalla? mitä tekemistä siellä on mitä ei voi maissa tehdä? Mä menen mieluummin Suomessa johonkin toiselle paikkakunnalle hienoon hotelliin ja samalla näkeekin jotain.
Lähipiiriä tarkkailtuani olen sitä mieltä, että köyhät ja vähän yksinkertaiset ihmiset käy laivalla ja ns. parempi fiksumpi väki ei sinne astukaan
Aha, no oli munkin mies ja on sentäs dippainssi, että ainakin aivoissa jotain kun on sen verran pitkälle lukenut eli onko sitten fiksu, parempana itteään pitävät tahtovat olla siitä katekoriasta aika kaukana.
kato dippainssi on älykäs, mutta ei välttämättä fiksu, ne on kaksi eri asiaa. Tiedätkö mitä tarkoitan...
En todellakaan, mitäpä jos selittäisit?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turkuun, Ruissalon kylpylä on ihana,rauhallinen...
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Ja vielä oikein lähipiiriä seurattu. Ensin luokiteltu ihmiset fiksuihin ja ei-fiksuihin ja sitten tehty tutkimus, että kappas, nuo fiksut ei käy laivalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Laivalle
ihanaa kasari-ysäri -meininkiä, mennä laivalle. Siis käykö joku oikeesti vielä laivalla? mitä tekemistä siellä on mitä ei voi maissa tehdä? Mä menen mieluummin Suomessa johonkin toiselle paikkakunnalle hienoon hotelliin ja samalla näkeekin jotain.
Lähipiiriä tarkkailtuani olen sitä mieltä, että köyhät ja vähän yksinkertaiset ihmiset käy laivalla ja ns. parempi fiksumpi väki ei sinne astukaan
Aha, no oli munkin mies ja on sentäs dippainssi, että ainakin aivoissa jotain kun on sen verran pitkälle lukenut eli onko sitten fiksu, parempana itteään pitävät tahtovat olla siitä katekoriasta aika kaukana.
kato dippainssi on älykäs, mutta ei välttämättä fiksu, ne on kaksi eri asiaa. Tiedätkö mitä tarkoitan...
älykäs on sellainen joka pärjää hyvin koulussa ja suorittaa vaikka tutkinnon toisensa perään. Fiksu on taas sellainen, joka ei välttämättä ole oppinut, mutta osaa taas muuten tehdä elämässään järkeviä ratkaisuja, on kiinnostunut asioista ja muuten esim. maailman menoa seuraamalla ymmärtämään laajoja kokonaisuuksia ja tekemään elämässään järkeviä ratkaisuja ja on tätä kautta kiinnostunut kaikesta uudesta eikä tosiaan esim. käy siellä laivalla, joka mahd. on kaikista "jännittävin" asia sen dippainssin maailmassa, kun se on kouluistaan päässyt.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Laivalle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Laivalle
älykäs on sellainen joka pärjää hyvin koulussa ja suorittaa vaikka tutkinnon toisensa perään. Fiksu on taas sellainen, joka ei välttämättä ole oppinut, mutta osaa taas muuten tehdä elämässään järkeviä ratkaisuja, on kiinnostunut asioista ja muuten esim. maailman menoa seuraamalla ymmärtämään laajoja kokonaisuuksia ja tekemään elämässään järkeviä ratkaisuja ja on tätä kautta kiinnostunut kaikesta uudesta eikä tosiaan esim. käy siellä laivalla, joka mahd. on kaikista "jännittävin" asia sen dippainssin maailmassa, kun se on kouluistaan päässyt.
Anna mä arvaan, sä oot fiksu? No eipäs nyt aliarvioida ihmisiä, kyllä toi mun dippainssi esim. on käynyt joka maanosassa ja aika monessa maassa. Oli toistakymmentä vuotta ammatissa missä kulki ulkomailla yli 150pv vuodessa. Että ehkä jotain jännittävämpää on reissuillaan kohdannut, ja miehen tavalla hänkin joskus osaa olla fiksu, mutta putkiaivoilla varustettuna ei hän minua fiksuudessa päihitä, tosin minäkin olen käyn yt kouluja aika pitkälle.