Häät oli perjantaina, ja nyt kesälomalla. Aivan upea ilma ja elämä on mukavaa
Olin nyt kuvia katsellessani ehkä kaunein näkemäni morsian, ja niin onnellinen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Häät oli perjantaina, ja nyt kesälomalla. Aivan upea ilma ja elämä on mukavaaOlin nyt kuvia katsellessani ehkä kaunein näkemäni morsian, ja niin onnellinen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja morsian:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Häät oli perjantaina, ja nyt kesälomalla. Aivan upea ilma ja elämä on mukavaaOlin nyt kuvia katsellessani ehkä kaunein näkemäni morsian, ja niin onnellinen
![]()
Onnea! Minäkin olen kolmen viikon kuluttua. Millaiset häät teillä oli ja millainen puku sulla oli.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja morsian:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Häät oli perjantaina, ja nyt kesälomalla. Aivan upea ilma ja elämä on mukavaaOlin nyt kuvia katsellessani ehkä kaunein näkemäni morsian, ja niin onnellinen
![]()
Onnea! Minäkin olen kolmen viikon kuluttua. Millaiset häät teillä oli ja millainen puku sulla oli.
Meillä oli ihan maistraattivihkiminen, ja sit juhannusbileet kotosalla maalla: tarjoiluina voileipäkakkuja, salaattia, pikkuleipiä ja hääkakkuna mansikkaraparperihillolla täytetty kermakakku. Grilli ja sauna kuumana vieraille, kasvisnyyttejä ja vartaita oli meidän puolesta tarjolla ja vierailla oia grillattavia. Ja tietty kuohari ja boolia koko illaksi![]()
Mulla oli sellanen valkoinen polven alle ulottuva kotelomekko nauhaolkaimiin, puvussa mustat koristekirjailut, ei mitään huntua. Just mahduin pukuuni vaikka maha jo vähän pullottaa![]()