no niin oululaiset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sibelius79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä tykkään syödä street cafeessa, amarillossa, sokerijussin kievarissa ja arbellossa =)

niin. ja otithan huomioon että ap on menossa lasten kanssa sinne ei siis yksin tai poikakaverin kera... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vierasruikku:
mä tykkään syödä street cafeessa, amarillossa, sokerijussin kievarissa ja arbellossa =)

niin. ja otithan huomioon että ap on menossa lasten kanssa sinne ei siis yksin tai poikakaverin kera... :whistle:

mitä vittua? et taida olla oulusta daiju! noihin mestoihin voi mennä syömään lasten kans. kaikissa olen käynyt syömässä omieni kanssa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
löytyykös noi keskustasta vai...mikäs toi arbello on?

arbello on välivainiolla, kiven heitto edenistä ;) siel saa pizzan ja kebabin lisäksi myös salaatteja, burritoja, pastaa, ruukkuja ja pihvejä =) ihan kohtuu hintaan ja lapsille kun pyytää pelkät ranskalaiset tms niin onnistuu. osa annoksista myös puolta pienempinä =)
amarillo ja street cafe on keskustassa mut sokerijussi on pikisaaressa.

Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
löytyykös noi keskustasta vai...mikäs toi arbello on?

arbello on välivainiolla, kiven heitto edenistä ;) siel saa pizzan ja kebabin lisäksi myös salaatteja, burritoja, pastaa, ruukkuja ja pihvejä =) ihan kohtuu hintaan ja lapsille kun pyytää pelkät ranskalaiset tms niin onnistuu. osa annoksista myös puolta pienempinä =)
amarillo ja street cafe on keskustassa mut sokerijussi on pikisaaressa.

ok kiitti toi kyl kuullostaa hyvälle :p

Kannustaa myös menemään ravintola Pannuun.
Ahh ja NJAm.

VItsit ku iteki pääsis pitkästä aikaa sinne..

Ja kyllä. Olen käynyt siellä muksujen kans. Tosin en ehkä ilta-aikaan sinne pyrkis lasten kans mutta päivällä!

Yhteistyössä