no niin, täällä kun haukutaan aina ne äidit, jotka vie sen sairaanlapsen, vaikka vain vähä nenä vuotas kylään tai kerhoon, niin mi

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
meillä on ollu vesirepulia minulla ja elisestä asti ja pojalla tästä aamusta saakka. mutta yksi äitipä tuo lapsensa meille väkisin leikkimään vaikka asiasta aamulla ilmoitin, että meillä on sellaista. se on kuulema niin, että tarttuu, jos on tarttuakseen. no niinhän se on. muahan se ei haittaa itsehän tuo ja itse seuraukset kantaa. en vaan olis jaksanut vieraita lapsia tähän tanään

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Etkö sanonut ettet nyt jaksa, kun olet kipeä :whistle:
sanoin sen ainakin 20 kertaa, mut kun sen lapset on kuulema niin kilttejä, ettei mun tarvii niitä vahtia, kyllä ne kuulema leikkii ton mun lapsen kans ihan ilman vahtimistakin :kieh: :kieh:

Kummaa touhua :o

En kyllä itse lähtis varta vasten mitään tautia hakemaan..

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
Etkö sanonut ettet nyt jaksa, kun olet kipeä :whistle:
sanoin sen ainakin 20 kertaa, mut kun sen lapset on kuulema niin kilttejä, ettei mun tarvii niitä vahtia, kyllä ne kuulema leikkii ton mun lapsen kans ihan ilman vahtimistakin :kieh: :kieh:

Kummaa touhua :o

En kyllä itse lähtis varta vasten mitään tautia hakemaan..
sitä mä tässä just eniten hämmästelen, minä kun en flunssia sun muuta pelkää ja kierrä, mutta jos tiedän, että jossain on vatsatautia, niin en menis varmasti sitä vapaaehtoisesti hakemaan. se kun tarttuu aika varmasti. ja aamulla soitin, että älkää tulko. koska itse ainakin vetäisin herneet jos menisin jonnekin, ja mulle ei olis ilmoitettu, että siellä on vatsatauti

Sillä oli vissii ittellä jotai menoo ja tartti "lapsenvahtia"...

En mäkää ketää haluis kylään jos meillä sairastettais.. Saati sitten että itte tahalteen vatsatautia hommaisin!

Yhteistyössä