No nyt alko tylsistyttää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mistä?

meillä ukko lähti kaverinsa kanssa giganttiin ja mä sain suurinpiirtein siivottua. Nyt ajattelin kahvit keitellä.

Ihan sama :D
Oot ollut reipas. Mä olen tehnyt pojalle hupparin ja paidan siihen tässä aamusta. Mutta nyt sitten ei ol hetkeen tekemistä...seuraavaks likan luo auttamaan pakkailussa.

No juu, ensin flunssa, sitten käheytyi ääni, mistä välittämättä kävin töissä ja ohjasin siellä ja muutenkin lapsiryhmiä ja nyt se on mennyt kokonaan... eikä kuulemma edes saa puhua :(

Mulla on kans puhekielto. (tosi helppoa olla hiljaa kolme viikkoa kun on noita ipanoita ja ukko töissä pitkää päivää :D )
Kurkunpääntulehdus ja siitä aiheutunut paha äänihuultentulehdus.

Halit teille kipeille, miulla oli joku aika sitten kurkku kans kovin kipeä ja jouduin puhekieltoon..ei ollu kivaa. :hug:

Katottiin just jäkistä, Suomi pesi tsekkiläiset oikein kunnolla :) Huomenna voi olla jännempi peli, kun kohtaavat Ruotsin.

Nyt vissiin lähetään kyläilee, en kyl jaksas ku väsyttää ja siivotakin pitäs..huomenna sit.

[QUOTE="vieras";25644308]Palstatyrkky jää helpommin mieleen kuin joku normaali palstailija.[/QUOTE]

Eli jos on aktiivinen palstailija niin se tarkoittaa samaa kuin tyrkky? Yritän tässä vain päästä selville miten ajattelet.

Välillä on sellasia päiviä, että vaan odottaa huomista - siis siksi kun masentaa. Ne on ihan ok silloin kun niitä ei oo liikaa tai häiriöksi asti. Sellasina päivinä voi ihan hyvin antaa itelleen lomaa arjesta ja katsoa leffoja, syödä suklaata tai muuten vaan lepäillä. Kunhan saa ruuan tehtyä, lapset hoidettua ja katsoo, että tärkeimmät jutut on tehty, niin kai silloin voi vähän höllätä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25645599:
Välillä on sellasia päiviä, että vaan odottaa huomista - siis siksi kun masentaa. Ne on ihan ok silloin kun niitä ei oo liikaa tai häiriöksi asti. Sellasina päivinä voi ihan hyvin antaa itelleen lomaa arjesta ja katsoa leffoja, syödä suklaata tai muuten vaan lepäillä. Kunhan saa ruuan tehtyä, lapset hoidettua ja katsoo, että tärkeimmät jutut on tehty, niin kai silloin voi vähän höllätä? :)

Voi toki...mulla vaan on aina jotain tekemistä kätösillä :) Kutimet sun muut jutut...

Yhteistyössä