No nyt löytyi halvat ja HUIPPUHYVÄT talvihaalarit (teipatut saumat) sis kuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voikohan noita kumponkeja käyttää usemman, vai tietääkö ne kun on käyttäny. netistä sais yhden ja yks tuli postissa. ??

Kyllä luulisin että pystyy käyttämään.
Itse ostin pojalle tuon toppatakin ja käytin sen -25% tekstiviestin ja näytin clubi kortin. Ostin myös siihen kuuluvat housut ja käytin -25% alennuskupongin joka tuli postissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
voikohan noita kumponkeja käyttää usemman, vai tietääkö ne kun on käyttäny. netistä sais yhden ja yks tuli postissa. ??

Itse ostin pojalle tuon toppatakin ja käytin sen -25% tekstiviestin ja näytin clubi kortin. Ostin myös siihen kuuluvat housut ja käytin -25% alennuskupongin joka tuli postissa.

Mulla oli tekstiviesti jonka kanssa kävin eri kerroksissa maksamassa noi erikseen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:

Mulla oli tekstiviesti jonka kanssa kävin eri kerroksissa maksamassa noi erikseen :whistle:

Mulla myyjä sanoi että saa käyttää molemmat samaan aikaan kun sitä kysyin ja molemmista sain sen -25%.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
jees, pitää käydä katsomassa, kuopus tarvii tarhaan nkakkoshaalarin..

Mäkin ihan kotiin noita kakkoshaalareiksi ostin, mutta ihastuin niin etten tie vaikka ihan ykköshaalareiksi jäisikin :D

meille tulee molon kaksiosainen ykköspuvuksi.. mut haalarin tarhalainen siltim tarvii toiseksi..

Mäkin ihan kotiin noita kakkoshaalareiksi ostin, mutta ihastuin niin etten tie vaikka ihan ykköshaalareiksi jäisikin :D

meille tulee molon kaksiosainen ykköspuvuksi.. mut haalarin tarhalainen siltim tarvii toiseksi..

mä en osaa noilla pienillä pitää 2-osaisia, eivätkä itsekään tykkää

no mun kuopus on jo 5vee et meillä haalariaika alkaa olla ohi, kun pituuttakin melkein 120.. =)

no mun kuopus on jo 5vee et meillä haalariaika alkaa olla ohi, kun pituuttakin melkein 120.. =)

no meillä meni esikoinenkin vielä haalarissa eskarissakin vaikka pituutta oli jo about 140cm :D 2-osaisen hommasin vasta kouluun vaikka aluksi olisi haalarin halunnut, mutten antanut :whistle:

Mä ostin viime talven alesta 7-vuotiaalle haalarin, siis käyttää sitä vielä koulussa. 2-osainen puku löytyy kyllä myös kauppa ja kyläilykäyttöön. Ja mulla on muuten myös ollut vielä isommallakin koululaisella haalari, 140-senttinen reima, sitten noita haalareita ei enää niin helposti saanutkaan. Mun 140-senttinen oli kyllä sitten varmaan toka-luokkalainen. Jos nyt oikein muistan.

Tolla isommalla koululaisella oli puolen tunnin välkkiä, joilla peuhasivat lumessa, joten tykkäsin, että on tosiaankin parempi kuin kaksiosainen.
Ja pienempi menee iltapäiväkerhoon, jossa ollaan valtavasti ulkona, koska sisätilat ovat pienet, joten haalari sielläkin paikallaan. Itseasiassa toivoivat päiväkotitasoisia varusteita, jopa kurahaalareita ja sadetakkia.

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
mä tosiaan bogasin pojalle eilen prismasta ciraftecin ja täältä kyselin kokemuskia..vedenpitävyyttä luvattiin!ja hintaa oli 49.90e!
tyttöjen haalarit, kylläkin mun munkaan kamalia, mutta poikien oli kivat. toinen musta missä kivaa vihreätä..sellasta ihan "oikeaa" viehreätä ja toinen ihan musta missä vähän saumoissa tereissä ym tehosteena kirkkaankeltaista!

toi turkoosi oli kyl ihanan värinen, mutta noi mustat vahvikkeet eijotenkin iske mun silmään!

Ja musta taas ne tyttöjen oli tosi kivat, mutta pojan molemmat järkyt.. sori :/ Kun kaveri kokeili lapselleen oli ihme malli, haara-niska liian lyhyt... Turkoosi on pitkään ollut jo mun in pojalle, meandi turkoosit kaikki ostettuna :D

Niin näähän on just mielipide asioita, eihän siitä mitään tulisi jos kaikki tykkäis samasta =)!
täytyy kokeilla ihan pojan päälle, mutta mun mielestä näytti kyllä samanmalliselta kuin vieressä ollut remu..kangas vaan tuntui paljon vahvemmalta!!

mä tosiaan bogasin pojalle eilen prismasta ciraftecin ja täältä kyselin kokemuskia..vedenpitävyyttä luvattiin!ja hintaa oli 49.90e!
tyttöjen haalarit, kylläkin mun munkaan kamalia, mutta poikien oli kivat. toinen musta missä kivaa vihreätä..sellasta ihan "oikeaa" viehreätä ja toinen ihan musta missä vähän saumoissa tereissä ym tehosteena kirkkaankeltaista!

toi turkoosi oli kyl ihanan värinen, mutta noi mustat vahvikkeet eijotenkin iske mun silmään!

Ja musta taas ne tyttöjen oli tosi kivat, mutta pojan molemmat järkyt.. sori :/ Kun kaveri kokeili lapselleen oli ihme malli, haara-niska liian lyhyt... Turkoosi on pitkään ollut jo mun in pojalle, meandi turkoosit kaikki ostettuna :D

Niin näähän on just mielipide asioita, eihän siitä mitään tulisi jos kaikki tykkäis samasta =)!
täytyy kokeilla ihan pojan päälle, mutta mun mielestä näytti kyllä samanmalliselta kuin vieressä ollut remu..kangas vaan tuntui paljon vahvemmalta!!

juu niinhän nää on, onneksi ;) Juu tässä KappAhlinkin on kangas tosi vahvan oloista ja kassalla myyjäkin tosiaan kertoi haalarin pärjänneen kulutustesteissä loistavasti. Oikeen jo ootan innolla, että päästään kokeileen.

Ja mä kun haluun aina asusteet sävy sävyyn, niin niitä ei ciraftecillä ollut :( Mutta tähän on tulossa.

Nyt löysin tämän. Taidanpa huomenna hakea pojalle tuon 122 cm haalarin. Oliko muuten koossa reiluutta? Mielestäni näytti kapealta? Meillä kyllä pitkä poika, kohta 120 cm, eli pitäisikö ostaa jopa 128 cm puku?

Alkuperäinen kirjoittaja Kiltti äiti:
Nyt löysin tämän. Taidanpa huomenna hakea pojalle tuon 122 cm haalarin. Oliko muuten koossa reiluutta? Mielestäni näytti kapealta? Meillä kyllä pitkä poika, kohta 120 cm, eli pitäisikö ostaa jopa 128 cm puku?

Tosiaan mein poika oli kaksi kk sit 3v neuvolassa 106cm ja tuo kuvassa oleva puku on 116cm! On kapeampimallinen kuin esim reimatec, muutoin reimatecin kanssa suht samaa kokoa, hihat hieman lyhyemmät. Reimatec on ainakin mein päällä paljon leveämpi, tää istui mielestäni tosi kauniisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Miksi ihmeessä myydä toiset pois? Kyllä minusta lapsilla on näppärää olla kaksi ulkovaatetta talveksi.

Meillä oli viime talvena 3 haalaria molemmille pienille ja kaksi jäi käyttämättä... Silti aattelin tuon reimankin nyt kuitenkin pitää - mieli voi toki muuttua jo huomenna...

Tosiaan mein poika oli kaksi kk sit 3v neuvolassa 106cm ja tuo kuvassa oleva puku on 116cm! On kapeampimallinen kuin esim reimatec, muutoin reimatecin kanssa suht samaa kokoa, hihat hieman lyhyemmät. Reimatec on ainakin mein päällä paljon leveämpi, tää istui mielestäni tosi kauniisti.

Eli periaattessa tuo 128 cm olisi siis suhteessa samaa kokoluokkaa kuin teillä tuo teidän 116 cm puku. En tykkää pienistä puvuista.

Eli periaattessa tuo 128 cm olisi siis suhteessa samaa kokoluokkaa kuin teillä tuo teidän 116 cm puku. En tykkää pienistä puvuista.

Juu sinuna ostaisin 128cm, ihmettelenkin aina hiljaa itekseni kun tosi moni ostaa sellaisia jossa leikkiessä ja kävellessä ranteet ja nilkat lähes vilkkuu....

Yhteistyössä