No nyt mä olen ihan pihalla,tietääkö joku mua enemmän? Tuosta plussa-mainoksesta kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tossa yllä on joku K-ryhmän plussapaikka- mainos ja samasta aiheesta taisi olla joku telkkarimainoskin. Mua ei tuo muuten kiinnostais, mutta huomasin että plussapisteitä saa nyt esim.Raxista, Martina-ravintoiloista ja Cumulus- hotelleista.

Nuo kaikki edellä mainitut on olleet aiemmin Ykkösbonus- paikkoja. Onko ne vielä, vai onko tosiaan nuo kaikki siirtyneet plussalle?? WTF???

Näyttää ne olevan vielä ostopaikkoina ykkösbonuksen sivuilla. Voi olla, että nykyisen sopimuskauden päättyessä loppuu. Esim Sonerahan maksaa jompia kumpia sen mukaan kumman valitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näyttää ne olevan vielä ostopaikkoina ykkösbonuksen sivuilla. Voi olla, että nykyisen sopimuskauden päättyessä loppuu. Esim Sonerahan maksaa jompia kumpia sen mukaan kumman valitsee.

Mä löysin vihdoin Cumuluksen sivuilta tiedotteen. Eli ovat näemmä aloittaneet yhteistyön. Saas nähdä onko tää lopun alkua koko Ykkösbonus- kortille.

Tässä linkki siihen tiedotteeseen jos vaikka muitakin kiinnostaa:

http://www.cumulus.fi/cumulusinfo/ajankohtaista/fi_FI/k_plussa/

eli mitä soneralta saa, plussaa, s-bonuksia, ykkösbonuksia? tietämätn

Alkuperäinen kirjoittaja s:

eli mitä soneralta saa, plussaa, s-bonuksia, ykkösbonuksia? tietämätn

Plussa tai ykkösbonusta puheluista, kunhan ilmoitat sinne, kumpaa haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Saas nähdä onko tää lopun alkua koko Ykkösbonus- kortille.
Tradekallahan menee tosi huonosti. Ovat myyneet aika monta euromarkettiakin muille ketjuille.

Joo, niinhän niillä menee. Paitsi ei Siwoilla. Nehän pärjää varmaan parhaiten kaikkien kauppaketjujen pikkukaupoista.

Mä vaan en ymmärrä että miksi ne antaa tuon Ykkösbonuskortin vajota täysin. Kun mun mielestä sen kortin uudistaminen ja siihen satsaaminen voisi olla pelastus.

se ykkösbonuskorttihan on ollut aina tosi ala-arvoinen verrattuna plussaan ja S-ryhmän bonareihin. harva keskittää ostojaan joihinki kalliisiin pikkukauppoihin ja tradekalla on tosi vähän noita kilpailukykyisiä isoja marketteja suomessa

Alkuperäinen kirjoittaja No:
se ykkösbonuskorttihan on ollut aina tosi ala-arvoinen verrattuna plussaan ja S-ryhmän bonareihin. harva keskittää ostojaan joihinki kalliisiin pikkukauppoihin ja tradekalla on tosi vähän noita kilpailukykyisiä isoja marketteja suomessa

Tämähän se on ongelma, että ihmiset tosiaan kuvittelevat ykkösbonus- kortin olevan se huonoin. Vaikka todellisuudessa sillä saa enemmän bonareita kuin plussakortilla (joka on siis se "huonoin") ja isommissa ostoksissa lähes yhtä paljon kuin S-kortilla. Tosi isoissa jopa enemmän kuin S-kortilla. Lisäksi sillä kortilla saa tarjoustuotteita kaupoista, siis samalla tavalla kuin plussakortilla (ja tätä etua ei taas s-kortilla ole).

Yhteistyökumppanit häipyy just sen takia kun väki innostuu vaan plussasta ja s-kortista. Eikä ihme, sillä niitä mainostetaan, markkinoidaan ja niiden toimintaperiaate on yksinkertainen ja helppo ymmärtää. Kyllä Ykkösbonus-yhteistyökumppaneita on ollut muinoin reilusti enemmän.

Joo, niinhän niillä menee. Paitsi ei Siwoilla. Nehän pärjää varmaan parhaiten kaikkien kauppaketjujen pikkukaupoista.

Mä vaan en ymmärrä että miksi ne antaa tuon Ykkösbonuskortin vajota täysin. Kun mun mielestä sen kortin uudistaminen ja siihen satsaaminen voisi olla pelastus.

Eikö Tradekan ole tarkoitus keskittyä ihan noihin Siwoihin vaan? Eli kokoajan tarkoituksella lopettaa marketteja? Jostain semmoista luin..

Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:

Eikö Tradekan ole tarkoitus keskittyä ihan noihin Siwoihin vaan? Eli kokoajan tarkoituksella lopettaa marketteja? Jostain semmoista luin..

Hyvin mahdollista. Ja selittäisi toiminnan.

Yhteistyössä