no nyt mä sen sit varasin,pääsenköhän menemään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sähläri

Jäsen
18.06.2005
876
0
16
oon koko kevään haaveillu kulmien ja ripsien värjäyksestä
ja miehen piti aika varata,kun sen pillin mukaan täällä tanssitaan :ashamed:

ei oo soittanu,ja nyt sit ite varasin ajan,yritin lauantaiks mut ei onnannu
eli aika huomenna klo16
tuleekohan noottia ja joudun perumaan :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:30 Powerpuff Girls kirjoitti:
Miksi sun pitää mieheltä moiseen lupa pyytää?

no ei nyt lupaa mut se on töissä ja lapsia on kolme et en voi oikeen mukaan ottaa
ja miehen menoista kun tieto tulee suunnilleen vast edellisenä päivänä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:34 sähläri kirjoitti:
\

no ei nyt lupaa mut se on töissä ja lapsia on kolme et en voi oikeen mukaan ottaa

No mutta kysy vaikka naapurilta, voiko lapset olla hetken!
Mulla oli lapset usein mukana, silloin joskus kun kampaajalla (joka myös värjäs ripset ja kulmat) kävin. Mutta riippuu tietty paikasta, voiko ottaa muksut mukaan.

Meneekö miehen menot (tiedossa olevat tai tulevat) AINA sinun menojen/suunnitelmien edelle? :/
Itseasiassa menin kyllä aika "sanattomaksi" nyt.... :/

Siis ilmoitat miehelle että sulla on meno ja sillä selvä. Kai sekin voi joskus joustaa? Kuulosti nimittäin siltä että sinä olet se joka teet niin.

Toivottavasti pääset! :hug:

mutta kun ne menot liittyy aina jollain tavalla työhön tai palokunta harrastuksee ja ovat "tärkeitä"
eihän työjutuista voi olla pois

ja tää on tosiaa kaikkien sukulaistenkin mielipide,mies on niin ahkera ja tunnollinen palokuntalainen :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:45 sähläri kirjoitti:
mutta kun ne menot liittyy aina jollain tavalla työhön tai palokunta harrastuksee ja ovat "tärkeitä"

ja tää on tosiaa kaikkien sukulaistenkin mielipide,mies on niin ahkera ja tunnollinen palokuntalainen :ashamed:

Näin meilläkin menee että kun mies on nuorten vapaaehtoistyössä mukana ja sitten 8-13h töissä/vrk niin tiukkaa tekee ja meillä vain yksi auto.Eipä siihen minulla jää paljon aikaa ja mahdollisuuksia mennä kampaajalle tms.Ellen sit pyörällä mene.15km.

Ps.minä kuuluin myös ennen vpk:an. ;) <br><br>

\

KYLLÄ työjutuistakin voi olla pois! Jos tulee yllättäen ja oletus on että pääsee sinäpäivänä klo silloinjasilloin. Siis jos on niinkun työajan ulkopuolella tai tuo palokunta (vapaaehtoista, eikö?)
Miehesi siis VOI sanoa että ei pääse, tai tulee myöhemmin, koska vaimolla on sovittu meno.
Sinun menosi ovat myös tärkeitä. Muista se!

\
\

Sinällään on ihan lohduttavaa kuulla, etten ole ainoa. Meillä vaan tahtoo olla, että sitä tietoa ei vielä aina ole edes edellisenä päivänä, vaan pahimmillaan juuri ennen suunniteltua kotiinlähtöä \|O Onneksi sentään anoppia saa lastenhoitoapuun välillä, mutta ne kerrat tulee kyllä säästeltyä välttämättömämpiin menoihin, kuten omiin tai lasten lääkärissä käynteihin yms. ettei tarvitse kaikkia raahata mukaan.

itsekin joudun aina sommittelemaan omia menojani (ties milloin viimeksi kampaajalle olen ehtinyt) ja yksinkertaisesti syy on miehen työ... meillä tilanteen tekee vielä hankalammaksi se, että mies on reissutöissä... eli kaikki ei aina ole ihan yksioikoista ja pakko on joustaa vaikka kuinka ärsyttäis...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:51 vieras kirjoitti:
\
\

Sinällään on ihan lohduttavaa kuulla, etten ole ainoa. Meillä vaan tahtoo olla, että sitä tietoa ei vielä aina ole edes edellisenä päivänä, vaan pahimmillaan juuri ennen suunniteltua kotiinlähtöä \|O Onneksi sentään anoppia saa lastenhoitoapuun välillä, mutta ne kerrat tulee kyllä säästeltyä välttämättömämpiin menoihin, kuten omiin tai lasten lääkärissä käynteihin yms. ettei tarvitse kaikkia raahata mukaan.

niin meilläkin soitto palokunnasta voi tulla vaik ruokapöydässä
ja meillä ei ees suku asu lähellä,he olisivat kyl innoissaan jos lapsia saisivat hoitoon

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:48 Rapanhapakko kirjoitti:
\
mutta kun ne menot liittyy aina jollain tavalla työhön tai palokunta

KYLLÄ työjutuistakin voi olla pois! Jos tulee yllättäen ja oletus on että pääsee sinäpäivänä klo silloinjasilloin. Siis jos on niinkun työajan ulkopuolella tai tuo palokunta (vapaaehtoista, eikö?)

Mäkin olen sitämieltä, että ei miehesi työnantaja voi olettaa, että mies työajan päättyessä yhtäkkiä voi muuttaa suunnitelmia. Mä en suostuis tekemään tuommopista työtä, ei niinkään perheen takia, kyllä töihin mennessä pitää tietää, koska sieltä pääsee pois!
Toi palokunta onkin sitten kinkkisempi juttu. Se kun menee työnkin ohi, eli jos palohälytys VPK:hon kuuluvalle tulee, ei työnantajan auta sanoa yhtään mitään, työntekijä lähtee ja sillä hyvä. Eli jos miehes kuuluu palokuntaan ja työnantaja hyväksyy sen, niin sehän todistaa, että töistä VOI lähteä yhtäkkiä. Toisaalta jos on päivystysvuoro, niin hälytystä ei voi jättää väliin lastenhoidon takia.