No nyt mä tämän kysyn, liittyy Salattuihin Elämiin

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
huomaatkos.. et sä tuu vastausta saamaan :laugh:
nyt on sit pakko olla koko yö seurana

Itseasiassa ajattelin kyllä just lähteä lukemaan nuo pari seiskaa mitkä mulla on rästissä ja sitten nukkumaan.. Jätän tämän mysteerin muhimaan teidän muidenkin pääkoppaan ja odotan että vastaus on selvillä huomisaamuun klo 9:37 mennessä! ;)

Öitä kaikille! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ismon kämppä (nykyinen Nooran ja Juulian) taisi tulla ihan jostain vaan siis tyhjästä.

Näin mäkin muistelen!

Enkä muista mitä siitä asunnosta puhuttiin kun Ismo sen hankki.Siis että kenen olisi ollut.Vai mainittiinko vain että vapaa/tyhjä asunto myynnissä tms..

Itseasiassa ajattelin kyllä just lähteä lukemaan nuo pari seiskaa mitkä mulla on rästissä ja sitten nukkumaan.. Jätän tämän mysteerin muhimaan teidän muidenkin pääkoppaan ja odotan että vastaus on selvillä huomisaamuun klo 9:37 mennessä! ;)

Mikäs vastaus vielä puuttuu??
Ja öitä vaan.Lähden kohta itsekin nukkumaan.

Mikäs vastaus vielä puuttuu??
Ja öitä vaan.Lähden kohta itsekin nukkumaan.

Ei kait varsinaisesti mitään puutu, kun kerran kaikki muutkin ovat pitkälti sitä mieltä että Salinien kämppä on tyhjänä.. tai kysymys kuuluu tällä hetkellä että miksi ketussa se on tyhjä ja siihen mulle vastaus huomisaamuun mennessä.. :whistle: :laugh:

Mutta kauniita unosia sulle! Toivottavasti se asunto ei tuli kummittelemaan meidän uniin! :o

Pikkasen myöhästyin kelonajasta!
Enpä tiedä miksi Salinien asunto on tyhjä.Ehkä sinne muuttaa vielä joitain uusia tyyppejä ja on "varattu" niille..

Alkuperäinen kirjoittaja Emily the strange:
salinit ja ismo meni ristiin mielestäni..kämppä on osittan samanmallinen ku salineil..ne meni sekasin meni sekasin :laugh: no joo..

Eikö kun katos se Aamun ja Teemun äitihän muutti Ismon kämppään ja Ismo niiden entiseen Keravan omakotilaan mutta sitten ne alkoi seurustelemaan ja Ismo jäi sitten sinne Pihlajakadulle. Mutta sitten kun ne eros Ismo muutti siihen asuntoon missä asuu nyt ne Aution tytöt ja Sieviset osti sen kämpän mikä kuului siis sille Jaanan perheelle. :laugh: Vaikeeks menee! :D

Mä siis tarkotinkin et se Ismon "uus"asunto,eli siis se mis Autiot nyt asuu ni se asunto muistuttaa Salinien asuntoa siit eteisestä,mut muutenhan se on pienempi.

salinit ja ismo meni ristiin mielestäni..kämppä on osittan samanmallinen ku salineil..ne meni sekasin meni sekasin :laugh: no joo..

Eikö kun katos se Aamun ja Teemun äitihän muutti Ismon kämppään ja Ismo niiden entiseen Keravan omakotilaan mutta sitten ne alkoi seurustelemaan ja Ismo jäi sitten sinne Pihlajakadulle. Mutta sitten kun ne eros Ismo muutti siihen asuntoon missä asuu nyt ne Aution tytöt ja Sieviset osti sen kämpän mikä kuului siis sille Jaanan perheelle. :laugh: Vaikeeks menee! :D

Mä siis tarkotinkin et se Ismon "uus"asunto,eli siis se mis Autiot nyt asuu ni se asunto muistuttaa Salinien asuntoa siit eteisestä,mut muutenhan se on pienempi.

Niin muuten muistuttaakin!

Niin muuten muistuttaakin!

Eli ne on selkeesti Salinien asunnosta ottanut niitä huoneita mitkä on ilmestynyt muiden kämppiin :laugh:

Eikös se salinien kämppään muuttanut silloin Ismo? Eli siinä asuu nyt Autiot. Niin mä muistelin...

Joo ei se mennytkään varmaan niin kun autioilla on nyt toi keitiö ihan toisella puolella mitä salineilla oli. Outoa, kenen kämppä toi oli aikaisemmin? Ja missä salinien kämppä on? Kukas asuu siinä ekan kerroksen ensimmäisessä asunnossa?

No eihän se kämppä missä Autiot nyt asuu niin mitenkään voi olla Salinien entinen kämppä. Miks siitä olis poistettu monta huonetta vaan siks että Ismo muutti siihen yksin ja sille tehtiin vaan pieni alkovi siihen? Kun olis kuitenkin sit jo ollut valmiina kunnon makkari jonka sitten JUlia itelleen taas remppas.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Olis kyllä Maarit voinu muuttaa Sofian kanssa siihen Salinien asuntoon, ni ei olis tarvinnu ajaa Ossia Snowteamin sohvalle punkkaamaan :D.

Mitenköhän tossakin poljettiin vuokralaisten oikeuksia? Paha sanoo saivatko irtisanomisajan vai ei ku osalla porukasta on menny useampi vuosi aikaa eteenpäin, osalla muutama kk ja joillaki pari päivää.

Yhteistyössä