No nyt mä tämän kysyn, liittyy Salattuihin Elämiin

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Mut kuka nykyään asuu asunnossa missä asu Maaritin alkuperäinen perhe eli mm.. ketä siihen nyt kuuluikaan Saku, Jukka, Silja, uusi äiti Hanna, Aleksi?!

Siin ei taida asua enää ketään:/

Juuri tuon kyssärin vuoksi tämän ketjun aloitin eli mitä on tapahtunut Salinien kämpälle. ;)

Ei ole tainnut vieläkään selvitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Sama mullakin käynyt mielessä, että kukaa asuu Salinien kämpässä. Panun ja Veeran asuntohan on uusi, oliko se nyt jonkun vakuutusyhtiön omistuksessa ennen.

Toisaalta sitten oviaukko samassa kohdassa kuin salineilla?

Alkuperäinen kirjoittaja vie:
Sama mullakin käynyt mielessä, että kukaa asuu Salinien kämpässä. Panun ja Veeran asuntohan on uusi, oliko se nyt jonkun vakuutusyhtiön omistuksessa ennen.

Toisaalta sitten oviaukko samassa kohdassa kuin salineilla?

Ja oli joku toimisto tms kun Ossi sen muisti.

Mä en ole seurannut Salkkareita vuosiin, mutta esitän silti oman teoriani...

Voisiko siinä talossa asua enemmänkin ihmisiä, sellaisia, joitka ei ole "huolittu" mukaan ohjelman henkilöiksi. Salineilla voisi siis asua vaikkapa tuntematon perhe Virtanen, ja tyhjästä illmestyneet asunnot olisivat pois muuttaneiden tuntemattomien ihmisten tyhjiksi jääneitä asuntoja.

Ketkä siellä nyt oli naapureita?
Eikö ne kaikki mene hissillä joskus ylös?
Taalasmaat asuu vissiin ykkösessä,kun nehän oli talkkareita tai onkai ne edelleenkin.
Mä kans mietin, et jos tää Ossin siskon perhe asuu nyt Salinien vanhassa asunnossa.
En oo koskaan ajatellut asiaa sen tarkemmin. Kesällä olis tullut niitä uusintoja,niin olis voinut niistä tarkistaa asian.

Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:

Voisiko siinä talossa asua enemmänkin ihmisiä, sellaisia, joitka ei ole "huolittu" mukaan ohjelman henkilöiksi. Salineilla voisi siis asua vaikkapa tuntematon perhe Virtanen, ja tyhjästä illmestyneet asunnot olisivat pois muuttaneiden tuntemattomien ihmisten tyhjiksi jääneitä asuntoja.

eih, eih, niin ei voi olla.. :)

Vai tuleeko rappukäytävässä ikinä "tuntemattomia" vastaan..?

Alkuperäinen kirjoittaja mona:

eih, eih, niin ei voi olla.. :)

Vai tuleeko rappukäytävässä ikinä "tuntemattomia" vastaan..?

Ei tietenkään, kun niitä ei ole huolittu ohjelman henkilöiksi :) Tai huolitaan kyllä, mutta vasta joskus tulevaisuudessa. Kuvausten aikana siis siellä on pilvin pimein ihmisiä, jotka vain kyyhöttävät asunnoissaan, ilman että heitä koskaan näytetään :D

Voisiko siinä talossa asua enemmänkin ihmisiä, sellaisia, joitka ei ole "huolittu" mukaan ohjelman henkilöiksi. Salineilla voisi siis asua vaikkapa tunte maton perhe Virtanen, ja tyhjästä illmestyneet asunnot olisivat pois muuttaneiden tuntemattomien ihmisten tyhjiksi jääneitä asuntoja.

Kannatan B) Esim. Kari ja Seppo joskus puhuvat jostain Talotaikureiden työkeikoista "B-rapun rouvan asunnossa vuotaa hana, kumpi menee" ja nää siis sellaisia asukkaita joita ei ole sarjassa koskaan näytetty. Eli talossa - kas kummaa - asuu muitakin..

Onhan tuolla salkkareiden sivuillaki,et missä kerroksessa kukaki asustaa ja just se,että siellä asuu näitä "ylimääräsiäki" siis siinä talossa..Kumma homma ku ei koskaan vastaan tuu :D
Ja samaa oon miettiny,et mistä ihmeestä Lauralle tuli yks makkari sillon lisää.

Ketä on Niina ja A-P??? http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/syksy_2008/556778.jpg

Ja enpä tuotakaan tiennyt, että Joonatanin oikea nimi on Markku, jotenkin ei ole yhtään Markun näköinen mun mielestä :xmas:

Ketä on Niina ja A-P??? http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/syksy_2008/556778.jpg

Ja enpä tuotakaan tiennyt, että Joonatanin oikea nimi on Markku, jotenkin ei ole yhtään Markun näköinen mun mielestä :xmas:

Saija Palin Ja hunkseista joku Ahonen?

Saija Palin ja Hunks-Mauno Salkkareihin!

Saija Palin näyttelee sarjassa nuorta ja energistä Niina Kanervaa, kiinteistöalalla työskentelevää sisustussuunnittelijaa.

Mauno Ahonen nähdään Salkkareissa AP Isolan roolissa. Mauno toivoisi media-alalla työskentelevän AP:n olevan Pihlajakadun sydäntenmurskaaja ja että syksyn kestävä vierailu jatkuisi pidempään.

- Syksyllä Salkkareissa nähdään hyvää draamaa. Luvassa on muun muassa yksi mielenkiintoinen jakso, jossa pääsen näyttämään tanssitaitojani, Mauno paljastaa.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/salatutelamat/uutiset.shtml?685991

Mauno Ahonen? Eikä! Sehän on jo entuudestaan meille kaikille tuttu:

mauno_ahonen.jpg

Yhteistyössä