NO NYT!! (me&i)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kyllä tuolla rahalla saa paljon kauniimpiakin ja halvempia mutta laadukkaita vaatteita. Ihme vimma ihmisillä mennä muodin perässä...

Mitä jos sattuu tykkäämään tuollaisista vaatteista? Jos pitää tuollaisia kauniina?

No ohhoh mitä hintoja.. ite kai pe. kutsuille menossa mutta yh-opiskelijalla ei kyllä ton hintasiin vaatteisiin ole rahaa :/ Niin onkohan se ihan turhaa lähteä ees kun tietää että mitään en osta..
Onko noilla mitään "vanhaa mallistoa" myynnissä edullisemmin tms?

Mä olen tosi pettynyt näihin Me&I -tuotteisiin. Myyjä kehui maasta taivaisiin laadun ja värien piti pysyä muutumattomana pesusta toiseen. Ostin itselleni sen isokukkaisen tunikan ja se haalistui tosi paljon jo eka pesussa enkä viitsi nyt muutaman pesukerran jälkeen käyttää sitä kuin kotona. Laadusta olisin valmis maksamaankin, mutta en tällaisesta. Myyjä kyseli minulta, et olisiko vika pesuaineessa mut sekin oli ihan ohjeen mukainen.

Nyt kävin noita uutuksia katselemassa mut totesin et huonoa saa halvemmallakin!

Alkuperäinen kirjoittaja tuuliviiri:
Mä olen tosi pettynyt näihin Me&I -tuotteisiin. Myyjä kehui maasta taivaisiin laadun ja värien piti pysyä muutumattomana pesusta toiseen. Ostin itselleni sen isokukkaisen tunikan ja se haalistui tosi paljon jo eka pesussa enkä viitsi nyt muutaman pesukerran jälkeen käyttää sitä kuin kotona. Laadusta olisin valmis maksamaankin, mutta en tällaisesta. Myyjä kyseli minulta, et olisiko vika pesuaineessa mut sekin oli ihan ohjeen mukainen.

Tää on niin jännä juttu. Mulla on tuo isokukkainen tunika ollut päällä ja pesussa jo varmaan lähemmäs 40 kertaa ja edelleen näyttää kuin uudelta. Ehkä ihan pikkaraisen on tuo ruskea väri haalistunut tai oikeammin kun katsoo valoa myöten, niin näkyy sitä kankaan vaaleaa kuitua läpi. Mutta muuten on ihan yhtä hyvä kuin ostaessakin. Ainoa me&i vaate, joka meillä haalistui heti ekassa pesussa oli eläintarhamekko ja sen pistin reklamaationa takaisin ja sain rahat tilille. Olisi kiva nähdä miten ihmiset pesee vaatteitaan kun kerran erot on näin suuret.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma mie:

Tää on niin jännä juttu. Mulla on tuo isokukkainen tunika ollut päällä ja pesussa jo varmaan lähemmäs 40 kertaa ja edelleen näyttää kuin uudelta. Ehkä ihan pikkaraisen on tuo ruskea väri haalistunut tai oikeammin kun katsoo valoa myöten, niin näkyy sitä kankaan vaaleaa kuitua läpi. Mutta muuten on ihan yhtä hyvä kuin ostaessakin. Ainoa me&i vaate, joka meillä haalistui heti ekassa pesussa oli eläintarhamekko ja sen pistin reklamaationa takaisin ja sain rahat tilille. Olisi kiva nähdä miten ihmiset pesee vaatteitaan kun kerran erot on näin suuret.

Miten sä sit peset ja mitä ainetta käytät?

Minä ostin saman isokukkaisen mekon myös tyttrelleni ja se on säilynyt pesuissa paljon parempana. Minun mekossani ruskea on haalistunut tosi paljon ja myyjä oli samaa mieltä.

Mun lempparit on rottakarkki jutut ja etenkin oranssi rottakarkkitunika/mekko kokoa 74/80
ja sit tykkään siitä turkoosista siilipotkarista ja muista siilijutuista!
Ainiin ehkä ihanin on kuitenkin oranssi paljon pöllöjä paita ja vihree paljon kilppareita paita!!!!!!!!!!!!!!

nyt on kutsut ohi ja hienosti meni,
olisin voinut eka kertaa ottaa koko malliston :D
mut jotain rajaa piti laittaa.. maksuajat on vähän muuttuneet..kreditor
laskuttaa ja aina seuraavan kuun lopussa eräpäivä ja voi maksaa 12 erässä :o
no juu, mut siis kivasti vieraita ja sain emännänlahjaksi lakanat siitä kaupunkikuosista, ihanat! =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
nyt on kutsut ohi ja hienosti meni,
olisin voinut eka kertaa ottaa koko malliston :D
mut jotain rajaa piti laittaa.. maksuajat on vähän muuttuneet..kreditor
laskuttaa ja aina seuraavan kuun lopussa eräpäivä ja voi maksaa 12 erässä :o
no juu, mut siis kivasti vieraita ja sain emännänlahjaksi lakanat siitä kaupunkikuosista, ihanat! =)

Vaikuttiko emännänlahjaan myynti vai saako kaikki emännät ne?

Mä tykkään näistä vaatteista sen takia koska ovat kapeita malleja. Sopii aivan sairaan hyvin meidän laihalle ruipelo tytölle. Siis ihan paras malli. Esim lindex ja miljoonat muut myy ylileveitä paitoja. en tykkää eikä sovi hoikalle lapselle.
Maksan paljon näistä meandin vaatteista koska vaate säilyttää värinsä ja kuntonsa vaikka pesty kymmeniä kertoja. Ei mitään pahaa sanottavaa,
KUIN ETTÄ HALUSIN PITÄÄ KUTSUT JA LAITOIN S_POSTIA TONNE SIVUILLE YLI PUOL VUOTTA SITTEN JA KUKAAN EI KOSKAAN OTTANUT YHTEYTTÄ JOTEN JÄI KUTSUT PITÄMÄTTÄ JA HARMITTAA. En viitsi uudelleen laittaa jos ei myyjiä kiinnosta!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mamma mie kerro lisää:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma mie:

Miten sä sit peset ja mitä ainetta käytät?

Meillä on varsinkin ruskeat haalistuneet pesussa ja ihan tavallisesti pesen vaatteet. Muiden valmistajien vaatteet eivät ole haalistuneet näin helposti, paitsi lindexin osa vauvan bodyista. Pesuaineet ovat vaihtelevia, ihan normaaleja marketin merkkejä, joskus pesupähkinöitä. Pyykinpesukone on pari vuotta vanha ja en muutenkaan usko pesussa sen vian olevan kun muiden valmistajien vaatteet pysyvät huomattavasti parempina, varsinkin tuon hintaisten ja halvempienkin.

Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:
Mä tykkään näistä vaatteista sen takia koska ovat kapeita malleja. Sopii aivan sairaan hyvin meidän laihalle ruipelo tytölle. Siis ihan paras malli. Esim lindex ja miljoonat muut myy ylileveitä paitoja. en tykkää eikä sovi hoikalle lapselle.
Maksan paljon näistä meandin vaatteista koska vaate säilyttää värinsä ja kuntonsa vaikka pesty kymmeniä kertoja. Ei mitään pahaa sanottavaa,
KUIN ETTÄ HALUSIN PITÄÄ KUTSUT JA LAITOIN S_POSTIA TONNE SIVUILLE YLI PUOL VUOTTA SITTEN JA KUKAAN EI KOSKAAN OTTANUT YHTEYTTÄ JOTEN JÄI KUTSUT PITÄMÄTTÄ JA HARMITTAA. En viitsi uudelleen laittaa jos ei myyjiä kiinnosta!!!!!

Se osio ei kuulema toimi ja viestit ei mee myyjille vaan jonnekin "pääpaikalle". Kantsii kysellä puskaradion kautta oman alueen myyjiä ja niiltä suoraan kutsujen pitämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:

Se osio ei kuulema toimi ja viestit ei mee myyjille vaan jonnekin "pääpaikalle". Kantsii kysellä puskaradion kautta oman alueen myyjiä ja niiltä suoraan kutsujen pitämisestä.
Kiitos tiedosta! Mutta jos touhu on tollasta niin ei kiitos :(

Katselin tuolla naamakirjassa syysuutuuksia ja en mä kylläkään niitä mitenkään nätteinä pitänyt. Ei mulla sen ikäistä lastakaan olisi joka noita voisi käyttää, mutta jos olisi niin en takaisi etten itsekin niitä ostelisi.

Paljon maksaa noi plyysipotkuhousut missä on sydän pyllyssä?
Entä paljon noi meandi myyjät saa kuussa rahaa itelleen?
Mä en jotenkin tajuu tota meandi myynti hommaa!?
Entä saako tuolta nettisivuilta tilattua noita vaatteita ja paljon on postikulut?

Yhteistyössä