No nyt mua vaivaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Tos meidän lähikiskalla tolpassa on lappu,jonku kissa kadonnut.Siinä on kuva ja tiedot kissan ulkonäöstä,puh.nro jne..Kissa kadonnut kuukausi sitten.No mä näin vilaukselta samannäköisen kissan äsken kun olin tupakilla parvekkeella.Muistelin siis et ois samannäköinen..

Juoksin kiskalle kattoo kissan kuvaa ja luin sen lapun.Siinä sanottiin et kuvasta poiketen kissan tassut ovat valkoiset.Musta tää kuvan kissa oli paljon pullukampi kuin se minkä näin.Se oli hoikka ja aika nuori,ehkä vuoden.Okei,siis kuvan kissa ilmeisesti ei ole kissa joka on kadonnut..Kai ne myös kertoisi ilmotuksessa että kuvasta poiketen kissa on paljon pikkusempi tms.Ja tää kissa jonka näin,sillä oli kaulapanta..Kait siitäkin olis ollu maininta,kun muuten niin tarkka selostus..Höh,ois kai pitänyt ottaa se numero ja kysyä,mut en usko et näin sen kadonneen kissan..Näkemälläni kissalla väritys kuitenkin oli ihan sama kuin kadonneella..

Olikohan jokseenki sekava selostus? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mitä sätkää sä olet mahtanut siellä poltella? B)

:laugh: Kuulostiko se noin sekavalta :laugh: Ihan punasta pall mallia vaan..Oisko ne pannu siihen jotain? :laugh:

Tais siinä jotain olla seassa,onko olo jo selkeempi? :D

p.s.mun mielestä siitä kissusta kandeis soittaa ,ei ne omistajatkaan siinä mitään menetä:)

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kissa laihtuu tuona kuukauden aikana huomattavasti jos ei ole tottunut saalistamaan. soita ja kysy katsomaan voisiko olle juuri se kissa

No enhän mä sitä kissaa enää mistään löydä.. :/ Olin tosiaan parvekkeella tupakilla kun sen näin ja jo silloin ku heti läksin kiskalle sitä ilmotusta kattoon ni kisu oli jo kadonnut.. :/ Mietin et jos ois soittanut ja kysyny onko sillä sininen kaulapanta.Mut sit katoin et kello on vähän vajaa kymmenen,enkä uskonut et ois sama kissa niin en ottanut numeroa.Nyt kuitenkin vaivaa :ashamed: Emmä ny enää huomenna kehtaa soittaa.."näin eilen EHKÄ teidän kissan" :whistle: :/

kissa laihtuu tuona kuukauden aikana huomattavasti jos ei ole tottunut saalistamaan. soita ja kysy katsomaan voisiko olle juuri se kissa

No enhän mä sitä kissaa enää mistään löydä.. :/ Olin tosiaan parvekkeella tupakilla kun sen näin ja jo silloin ku heti läksin kiskalle sitä ilmotusta kattoon ni kisu oli jo kadonnut.. :/ Mietin et jos ois soittanut ja kysyny onko sillä sininen kaulapanta.Mut sit katoin et kello on vähän vajaa kymmenen,enkä uskonut et ois sama kissa niin en ottanut numeroa.Nyt kuitenkin vaivaa :ashamed: Emmä ny enää huomenna kehtaa soittaa.."näin eilen EHKÄ teidän kissan" :whistle: :/

soita huomenna ja kysy pannasta, saat ihmiset onnellisiks jos se onkin niiden kissa. tietäävät ainakin että on elossa

soita huomenna ja kysy pannasta, saat ihmiset onnellisiks jos se onkin niiden kissa. tietäävät ainakin että on elossa

No tota mäkin mietin..oon ite niiiinn kissaihminen.Meillä katos kissa neljä vuotta sitten,se oli koko kesän karkuteillä,lopulta löysin sen itse,meidän pihasta.Niiden kuukausien aikana kerkes yks mummeli soitella näköhavainnoistaan.Eräänä päivänä soitti ja kertoi että nyt se röhnöttää mun pihallani,ei kuulostanut yhtään meidän kissalta,mut toki riensin katsomaan.Muistan sen tuntee aina kun näin kissan ja tajusin ettei se meidän ole :( Tämän takia mietin etten haluis turhaan soittaa ja antaa toivoa tms.mut tosiaan,jos jotenki ihmeen kaupalla olisikin!Pakko se on soittaa huomen! =)

Yhteistyössä