no nyt on haastava ongelma...papukaijamerkki hänelle ken tämän ratkaisee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piupali:
...painella nolla-nappulaa kaukosäätimestä, eli numeroa 0.

TÄMÄ!!!!! Mä ehdin jo luulla että tää oli joku tsoukki, mutta eipä ollut. Sitä kun paineli niin tuli tuo 16:9 josta monet täällä kirjoitti. Ja kun painoin sen niin telsu toimii taas.

Ihanaa, kiitos :hug:

Ja tästä lähtien mä allekirjoitan kaikki pirun insinöörivitsit enkä enää ikinä kysy mieheltä mitään vaan tuun suoraan tänne. Lähetyksessä vika... :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
Mutta kun käyt laittamassa tuon asetuksen digiboksiin niin sitä nappulaa ei tarvita. tai ainakin meidän humaxessa ja sonyssa on

Meillä ne ei tunnu olevan kytköksissä toisiinsa, mut mikäs tossa boksissa toimis.. :whistle: Molemmista siis kyllä vaihtuu, mut jos telkun kakesta on pistetty, digiboksin kakella ei pysty asiaa korjaamaan, vaan samalla kakella kuin on tehtykin.

Mut juu, tuo boksi toimii muutennin kuin unelma, että saattaa olla ihan oma erikoisuus... :laugh:

Meillä on kaiketi niin vanhat pelit ja vehkeet että mä en tuolta menusta löytänyt pal mitään. Mutta nollaa kun tosiaan painelin tarpeeksi niin jo rupes lyyti kirjoittamaan. Ihanaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
mä veikkaan myös, että nyt on wide -säätö päällä... :whistle:

mutta mikäs sitten meidän digiboksia vaivaa, kun hukkaa kanavia yhtenään? aina joutuu hakemaan uudelleen, mutta kun ei välttämättä edes hukkaa samoja kanavia, vaan ihan satunnaisesti :headwall:

Meillä ainakin on kaapelitelevisiossa vaihtunut muutaman kanavan kanavapaikat tässä kevään aikana, ja silloin joutuu etsimään kanavan uudestaan. Voisiko olla teilläkin tästä kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Meillä on kaiketi niin vanhat pelit ja vehkeet että mä en tuolta menusta löytänyt pal mitään. Mutta nollaa kun tosiaan painelin tarpeeksi niin jo rupes lyyti kirjoittamaan. Ihanaa!!!

no meidän sony on niitä ensimmäisiä bokseja mitä kauppaan tuli ja käytettynä mies sen meille töistä toi kun ei muka toiminu. laitettiin boksi telkkaan kiinni ja siinä ei ollu mitään vikaa... että näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

no meidän sony on niitä ensimmäisiä bokseja mitä kauppaan tuli ja käytettynä mies sen meille töistä toi kun ei muka toiminu. laitettiin boksi telkkaan kiinni ja siinä ei ollu mitään vikaa... että näin.

Juu hyvin on meilläkin nuo toiminut...paitsi nyt. Varmaan joku vahingossa painellut tota nollaa tai jotain.

Meillä on telsu varmaan 5 vuotta vanha philips ja digiboxi joku topfield....

Yhteistyössä