No nyt on taas ainakin 1 "syy" sille, miksi meillä on iso perhe ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
:laugh:
Eihän se tarttee kun yhden äidin ja isän, jotka hurahtavat lautapeleihin aina aika-ajoin.
Ja aika monessa lautapelissä on sitä mukavampaa, mitä useampi pelaaja on mukana (4-6 hlö:ä ).
No, nyt meillä on tätä isompaakin sakkia jo sen verran, että tänäänkin saatiin mukavan leppoisa peli-ilta Cluedon parissa :)

Alkuillasta pelattiin Rölliä pienten kanssa ja sit pari mittelöä Arvaa kukaa- keskimmäisten kera, ja nyt loppuillasta otettiin isompien kanssa toinen toisistamme mittaa salapoliisitaidoista. Tosin mie hävisin tällä kertaa... mutta pohjalta on vaan yksi suunta ja se on ylöspäin :D

Taitaa äiti ja isi aika ajoin hurahtaa myös musiikin pariin, vaakamambon nimittäin ;)
Toi on kyllä totta toi pelijuttu. Meilläki nyt toi neiti 3,5v osaa pelailla, ja monet "abrikan tähjet" on jo joulunpyhinä pelattu :D

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Hermostuuko kukaan koskaan? Lentääkö pelilauta ja nappulat?

Mulla on monta sisarusta ja aikamoista taistoa pelailu oli. Eikä asia ole muuttunut, vaikka ikää on karttunut. :xmas:

No välillä juu... mutta nykyään jo tuo itsehillintä on kasvanut jonkin verran, kun ollaan sit pidetty pelipausseja tai pelikieltoja, jos vallan viskomiseksi menee.
Mutta pienet känät ja harmit kuuluu asiaan... kasvattaa sietokykyä :whistle:

Voi aurinkokunta, te ootte kyllä niin ihania että kateeksi käy. Ja aika leppoisasti taitaa itseltäsikin asiat sujua ja vieläpä väliin kerkeä palstallekin. Rautamamma joka ei untakaan paljoa tarvitse mutta ei kovin uninen tointaisikaan suurperheen äidin olla.
Minä huonostinukkuva vähäuninen, lapsia viisi mutta pitkillä ikäeroilla.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä hävisin ensin scrabblessa 12 ja 8-vuotiaille ja sitten vielä battleshipissä 8-vuotiaalle. :xmas:

Mä otin muistipelissä turpiini melkein 4-vuotiaalta, ja Afrikan tähdessä 6-vuotiaalta :xmas:

Vitsi et siitä tulee hönö olo. :xmas:

Minä hävisin ensin scrabblessa 12 ja 8-vuotiaille ja sitten vielä battleshipissä 8-vuotiaalle. :xmas:

Mä otin muistipelissä turpiini melkein 4-vuotiaalta, ja Afrikan tähdessä 6-vuotiaalta :xmas:

Niinpä. Ja mä oon jo ajat sitten ohittanut sen vaiheen, että antaisin muksujen voittaa. Muistipelissä yritin ihan täysillä ja sälli voitti silti |O

Niinpä. Ja mä oon jo ajat sitten ohittanut sen vaiheen, että antaisin muksujen voittaa. Muistipelissä yritin ihan täysillä ja sälli voitti silti |O

Mä olen kanssa kuvitellut olevani hyvä muistipelissä, mutta niin vaan toi vajaa 4-vee osoittaa kaapin paikan ihan liian usein :ashamed:

Mun 8v Madde katkaisi mun Monopoli-voittoputken (ainakin 15v) 7 vuotta sitten (vihainen smiley) ja voittaa lähes aina edelleen.... Ennen olin voittamaton ja en edes halua puhua Afrik....stä!

Mie muistan omasta lapsuudestani ku pelattiin vanhempien kanssa Kimbleä tahi sit ihan korttipelejä ja mukavaa oli. Ite tykkäisin kans pelailla ja olen ostanutkin lapsille erinäisiä pelejä mutta meillä tahtoo vielä mennä tappeluksi niin ei oikein tuo yhdessä pelailu onnistu. No josko muutaman vuoden päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie muistan omasta lapsuudestani ku pelattiin vanhempien kanssa Kimbleä tahi sit ihan korttipelejä ja mukavaa oli. Ite tykkäisin kans pelailla ja olen ostanutkin lapsille erinäisiä pelejä mutta meillä tahtoo vielä mennä tappeluksi niin ei oikein tuo yhdessä pelailu onnistu. No josko muutaman vuoden päästä.

Meillä kanssa paskahousu on kova sana korttipeleissä - tosin mie tuppaan olemaan aika usein siinäkin se joka sit "haisee" :ashamed:

Yhteistyössä