No nyt on Tanskan maa nähty :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
I am back!! :D
oltiin viikon autoreissussa, käytiin pari päivää Legonlandissa, pari päivää Köpiksessä ja oli aivan ihana reissu,
lapset oli kilttejä ja kaikki sujui =)
Nyt on vinot pinot vaatteita ostettuna tytöille, itselle ja miehelle emme ostaneetkaan mitään :D mutta näin hyvä, noiden takiahan sinne lähdinkin :D
Mitäs täällä on viikossa tapahtunut??

Legoland oli kerrassaan aivan mahtava!! Ja pikkuinen tykkäsi hirveästi, on melkoinen huimapää ja meni kaikkiin vimputtimiin isänsä ja siskonsa kanssa, minne vaan pääsi :D ja paljon muutakin katsottavaa siellä oli, pienoismalleja, hienoja leikkipaikkoja, 4d-leffaa ja vaikka mitä =)
ja mitä säähän tulee, niin meillä oli pilvipoutaa koko reissun ajan, ehkä kolme pientä kuuroa saatiin yhtenä päivänä niskaan =)
Ja lastenvaatteet ovat ihan sen hintaisia kuin nettikaupoissakin nuo mun rakastamat tanskalaiset merkit, mut nyt aleaikaan tapa oli se, että kaikki myytiin alella, joten -30, -40 -50% on ihan kiva ale småfolkeista, oggergoggereista ja huginmugineista, sopi mulle :D Satuin vielä sieltä satamasta löytämään Ticketin outlet-myymälän ja ostin sopuhintaan haalareita ja ulkotakkejakin =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Legoland oli kerrassaan aivan mahtava!! Ja pikkuinen tykkäsi hirveästi, on melkoinen huimapää ja meni kaikkiin vimputtimiin isänsä ja siskonsa kanssa, minne vaan pääsi :D ja paljon muutakin katsottavaa siellä oli, pienoismalleja, hienoja leikkipaikkoja, 4d-leffaa ja vaikka mitä =)
ja mitä säähän tulee, niin meillä oli pilvipoutaa koko reissun ajan, ehkä kolme pientä kuuroa saatiin yhtenä päivänä niskaan =)
Ja lastenvaatteet ovat ihan sen hintaisia kuin nettikaupoissakin nuo mun rakastamat tanskalaiset merkit, mut nyt aleaikaan tapa oli se, että kaikki myytiin alella, joten -30, -40 -50% on ihan kiva ale småfolkeista, oggergoggereista ja huginmugineista, sopi mulle :D Satuin vielä sieltä satamasta löytämään Ticketin outlet-myymälän ja ostin sopuhintaan haalareita ja ulkotakkejakin =)

me oltiin reissussa tiistai-lauantai ja ekana päivänä oli viel aurinkoista ja loput päivistä oli sadetta,tai ainakin pilvistä.
Mutta täällä kotona näyttäs aurinko pikkuhiljaa näyttäytyvän=)

älkää edes kysykö kuinka paljon paloi rahaa, kaikkineen niin kauhea summa :ashamed: mutta eipä sitä auta miettiä, syödään pari kuukautta kaurapuuroa :D kaikki siellä on kallista, tai ehkä samanhintaista kuin täällä, legolandin liput 50e/2pvää/henkilö, sitten tivolia ja eläintarhaa ja kiertoajelua ja hotelli oli aika kallis myös.. siltamaksuja, dieseliä, ruokaa ja sitten vielä ostokset =) mutta oli sen kaiken arvoista kyllä!!

Kävin viime vuonna köpiksessä ja täytyy sanoa, että vaikka olen paljon reissannut niin näin kalliseen kaupunkiin en ole törmännyt missään!! Ihan sikahintaista. Plussaa oli vain se, että museot olivat ilmaisia.

Ja kylmääkin siellä oli kesäkuussa, sataa tihuutti.

Mutta eipähän tartte Tanskaan toiste mennä ja nyt on sekin nähty sitten ;)

kiva että viihdyitte!jännä miten tuo hintataso on toisista kallis ja toisista halpa,ehkä se on riippuvainen siitä mistä olet tottunut suomessa ostamaan tuotteesi....itse asun täällä tanskassa ja aina kun tulen suomeen koen että ruokakaupassa on kallista,mutta vaatekaupassa ei...

enpä tiiä auttaako tää miisaa enää, mutta me eksyttiin sinne mermaid-sightseeing-kierroksella :D eli siis se on siellä pienen merenneidon lähellä, jossa on isojen risteilijöiden laiturikin! =) ja hintataso on tosiaan aika suhteellista, mutta en mä nyt sitä kaupunkia ihan kauhean kalliina pitänyt, ruuan puolestakaan, ja lastenvaatteiden hinnat tiesin tasan tarkkaan jo ennenkin, nuo hyvät alet olivat vaan plussaa :D