No nyt riittää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Siis kun kaikki jää just siihen missä sitä on tarvittu! KAIKKI! |O |O Mitään ei voi viedä paikalleen, ei 5-vuotias poika eikä aikuinen mies :snotty: Miä teen muutenkin kaiken niin en jaksa kulkea perässä ja kerätä rojua koko ajan jonkun jäljiltä. Nyt meni hermo ja sanoin että joka ikinen roina joka lojuu jossain menee roskiin, ettikööt sieltä sitten |O :saint: En tiiä kuuliko tai kuunteliko kumpikaan mutta äkkiä ne huomaa ja toivottavasti oppii. Oli mitä vaan lojumassa niin roskiin heitän :kieh:

asennetta nainen!!!!! toi sama meilläkin edessä :kieh: turha tulla sit kyseleen et missä mun salama mcqueen on tai missä on se t-paita mikä oli kolme päivää olkkarin lattialla tai missä on mun pallo joka oli ruokapöydällä tai missä on mun työhousut jotka jätin jonnekin.... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muuten hyvä mut roskis ei ole oikea paikka ehjille tavaroille ja käyttökelpoisille vaatteille vaan kierrätys.

no joo,en mä nyt roskiin heitä, mut jonneki jätesäkkiin ja vaatehuoneen nurkkaan ja palauttelen sit jos sen ansaitsevat :saint: :saint: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
asennetta nainen!!!!! toi sama meilläkin edessä :kieh: turha tulla sit kyseleen et missä mun salama mcqueen on tai missä on se t-paita mikä oli kolme päivää olkkarin lattialla tai missä on mun pallo joka oli ruokapöydällä tai missä on mun työhousut jotka jätin jonnekin.... :kieh:

Nimenomaan |O Tuo mies on vielä pahempi kun poika :snotty: Lehtiä, kirjoja, vaatteita, kenkiä, roinaa ja rojua! Joka paikassa. "En viitti laittaa kenkiä kaappiin kun käytän niitä" AIJAA? :kieh: Miä oon puoli vuotta jankannut tästä ja nyt palo käpy. Katotaan kuin nopeesti nuo oppii :D Kiitos, helepotti kovasti kun sain purkautua =)

hyvä et helpotti B)
mä oon just niin saaterin kypsä siihen,et 3vuotiaalta mä viel ymmärrän sen et tavarat ei löydä paikoilleen, mut et aikuinen mies ei kolmen vuoden jankuttamisen jälkeenkään saa tiskejä tiskikoneeseen ja likapyykkiä pyykkikoriin :kieh: :kieh: :kieh:

Yhteistyössä