No nyt saan sanoa miehelle, että mitä kylvät, sitä niität...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luupään vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luupään vaimoke

Vieras
"Toivottavasti isi on ylitöissä!" sanoi esikoinen, kun sanoin, että saavat vähän siivota jälkiä ennen ku isi tulee kotiin. Lapsi tietää saavansa vähintään tosi kipeän luunapin tai tukistuksen.

Lapset on nykyisin sellaisia, että jos niitä kieltää niin ne alkaa vain huutamaan takaisin. Tässäkin niittää mitä kylvää. Olen miljoona kertaa yrittäny miehelle sanoa, että jos se ei keksi parempia kurinpitotoimia niin lapset alkaa heijastaa sen tekemisiä...

Ja kolmas juttu: mies on vienyt täysin minun auktoriteetin alkamalla kinaamaan minun kansa lasten kuullen päätöksistä mitä jo olen lapsille sanonu. On jo sovittu yhteiset säännöt niin tämä mulkku tulee ja sanoo ihan päinvastaista. :headwall:

No onneksi se nyt onkin ylitöissä...

Kyllä käy taas vähintään kerran viikossa mielessä, että kannattais erota tuosta. Kohta lapset on yhtä masentuineta kuin minä tuon tyrannian alla.. Mutta mitenkäs lähden kun oon loukussa asuntolainan kans.. Jos tämän nyt myis niin sais varmaan vähempi mitä ite maksettais. Hyvä jos saatais velka maksettua...

Alkuperäinen kirjoittaja Luupään vaimoke:
Kyllä käy taas vähintään kerran viikossa mielessä, että kannattais erota tuosta. Kohta lapset on yhtä masentuineta kuin minä tuon tyrannian alla.. Mutta mitenkäs lähden kun oon loukussa asuntolainan kans.. Jos tämän nyt myis niin sais varmaan vähempi mitä ite maksettais. Hyvä jos saatais velka maksettua...

Tiedän tunteen *hali*
Meillä esikoinen kysy pari vk sitten, että "millon te oikein tajuutte erota". Huomaa miten rauhallista meillä on kun mies töissä.

Tuo kuvittelee, että hänen työssäkäyntinsä on niin suuri palvelus MINULLE, että hänen pitäs vaan antaa olla rauhassa. Sitte se esittää töissä jotain pyhimystä: "en voi jäädä ylitöihin kun haluan viettää aikaa lasten kanssa. ne n niin vähän aikaa pieniä" ja todellisuudessa se tekee kaikkea muuta paitsi on lasten kanssa saati auttaa kotitöissä... Ja kaikesta pitäs pihistellä että riittää rahat myös hänen turhanpäiväsiin ostoksiin... Ompa tyhjä jääkaappi... Luulemma ett oltais paljon onnellisempia ja iloisempia jos asuisin lasten kanssa yksin. Rahaa olis vähempi, mutta kyllä me silti hengissä pysyttäis. Tulis lapsistakin kuuliaisempia kun ei olis ukkoa hämmentämässä...

Mun miehen isä on samanlainen ja voin kertoa, että EROTKAA ENNEN KUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ!!

Anoppi on aivan sen vallan alla, sillä ei ole enää mielipidettä mihinkään. Se ei voi edes kaupasta takkia ostaa, että joku sille sanoo, että "osta vaan". Surkeaa katseltavaa, kun ei voi mitään tehdä. Jo 30 vuotta ovat yhdessä olleet. Anoppi kanssa puhuu erosta koko ajan, mutta ei saa vaan sitä aikaiseksi (kukaan kun ei suoraan voi sitä sille sanoa).

Yhteistyössä