No nyt se imetys sitten loppui :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papuski

Jäsen
11.12.2004
217
0
16
Älyttömän haikea olo, kun oienimmäisen imetys loppui pari pivää sitten. Neiti on tosin jo 1v ja rapiat päälle, mutta silti. En muista että vanhemmilta lapsilta olisi näin haikeaa ollut. Ja mikä ihaninta (?) samaan syssyyn iski taas aivan mieletön vauvakuume :| . Kun vaan jaksais vielä tovin odottaa ennen seuraavaa...

Meillä kans imetys loppumaisillaan. Illalla ennen nukkumaanmenoa tyttö (1v6kk) saa vielä tissiä, mutta pian kokeillaan josko onnistuis nukkumaanmeno ilmankin. Vähän haikeelta tuntuu, mutta mutta... Vauvakuume täälläkin vaivaa pahemman kerran ja voimistuu vaan siitä ajatuksesta etten kohta enää imetä...

meillä samoin, kaks nuorempaa ruokittu pullosta, ja enpä olis uskonu et se oikeesti äidistä tuntuu tältä. nyt muutama kk pitäny ihan vaan sylitellä iltaisin, ei vanhemmat vaatinu tälläistä.

Mä olin jo pitkään oottanu, että saisin ton pienimmän vierottaa tissiltä. Täyttää viikon päästä 11kk ja nyt en enää niin innokkaasti haluukaan sitä vierottaa :whistle: Jotenkin tuntuu niin ahistavalle ajatus, että enää ei mulle tuu vauvoja. Tää on vika vauva, joka vielä on täysin kiinni tississä. Miksi mun pitäis jo nyt riistää tältä lapselta se, mikä sille on tärkeintä maailmassa :)

Yhteistyössä