Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hmm.. täytyy varmaan tarkentaa hieman. Mulla ollut jo pidemmän aikaa fiilis että se ei olis uskollinen. Mitään konkreettisia todisteita ei ole ollut/tullut mutta tunne vaan. Jotenkin tosi vahvana.
Ja nyt tosiaan kun tietää että mulle iskee hätä jos ei vastaa niin siksi aina tähän saakka vastannut, vaikka olisi töissä. Ja mun mies tekee sellaisia hommia että pystyy kyllä vastaamaan, tai ainakin laittamaan viestin.
Ja sitte mies voisi vastat vaikka istuis paskalla.
Ja sitten miehellä kyllä aina puhelintaskussa koska on töissä paikassa sun toisessa ja ei siis levittelee kännykkäänsä koska ei sitä niinkään työssä tarvitse ja on kova unohtamana tavaroitaan.
Aivan...![]()
Kova unohtamaan tavaroitaan ja sitten raukka juoksee henkihieverissä hakemaan kännyä kun emäntä soittaa.Ja tietää emännän ottavan jotain epämääräisiä johtopäätöksiä asiasta.
Joo, mut kun se vaan pitää sen kännyn aina taskussa. Uskokaa jo. Minkä mä sille voin?? Ei sillä ole tarvetta ottaa sitä pois duunihousujen taskusta töissä. Jos joku soittaa vastaa ja laittaa takas taskuun
Ei kukaan voi olla 100 prosenttisen varma, että se kännykkä on aina siellä taskussa. Sen voi puhelun tai viestin jälkeen ajatuksissaan laskia vaikka johonkin pöydälle.