Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Etu- vai sukunimi?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Etu- vai sukunimi?
kummatkin...erosin jo 4 vee sitten mutta olin liian laiska vaihtaakseni nimeä aikaisemmin, ja etunimeäni olen aina vihannut, nyt siitä sitten pääsee vihdoinkin eroon
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Etu- vai sukunimi?
kummatkin...erosin jo 4 vee sitten mutta olin liian laiska vaihtaakseni nimeä aikaisemmin, ja etunimeäni olen aina vihannut, nyt siitä sitten pääsee vihdoinkin eroon
![]()
Mäkin haluaisin etunimen vaihtaa mutta pelkään et mun vanhemmat loukkaantuis kun on sen nimen mulle halunnut antaa... :ashamed:
Miksi et pitänyt ex etu nimestäsi?Mun nimi kuulostaa liian vanhalta huomioiden mun ikäni. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Nyt olis kauhee uteliaisuus et minkä etunimen jätät ja mikä tulee tilalle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Nyt olis kauhee uteliaisuus et minkä etunimen jätät ja mikä tulee tilalle.![]()
mun nimi on ollut Mervi elikäs sama kuin torvi, lärvi, sorvi, lorvi, uusi jääköön salaisuudeksi, mutta M-kirjaimella sekin alkaa
Alkuperäinen kirjoittaja haa minä' tiedän:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Nyt olis kauhee uteliaisuus et minkä etunimen jätät ja mikä tulee tilalle.![]()
mun nimi on ollut Mervi elikäs sama kuin torvi, lärvi, sorvi, lorvi, uusi jääköön salaisuudeksi, mutta M-kirjaimella sekin alkaa
se on Meri!!!! onnea uudeswta hienosta nimestä!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa no sittenhän se on:Mary. onnea!! onko sun uusi sukunimi vieraskielinen?
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa no sittenhän se on:Mary. onnea!! onko sun uusi sukunimi vieraskielinen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ahaa no sittenhän se on:Mary. onnea!! onko sun uusi sukunimi vieraskielinen?
Märy,käry..
Eikö jokaisesta nimestä keksitä jotain typerää/loukkaavaa.