Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Olikos koiralla juoksu/kiima?????? Et kai sillon koiraasi irti laske???? eihän koira muuna aikana voi kantavaks tulla!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Olikos koiralla juoksu/kiima?????? Et kai sillon koiraasi irti laske???? eihän koira muuna aikana voi kantavaks tulla!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Olikos koiralla juoksu/kiima?????? Et kai sillon koiraasi irti laske???? eihän koira muuna aikana voi kantavaks tulla!!!!!!!!!!!
Taisi olla kissa kyseessä.Lue tuo sun yläpuolella oleva teksti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Olikos koiralla juoksu/kiima?????? Et kai sillon koiraasi irti laske???? eihän koira muuna aikana voi kantavaks tulla!!!!!!!!!!!
Taisi olla kissa kyseessä.Lue tuo sun yläpuolella oleva teksti.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Olikos koiralla juoksu/kiima?????? Et kai sillon koiraasi irti laske???? eihän koira muuna aikana voi kantavaks tulla!!!!!!!!!!!
Olikin varmaan tahallaan irti laskettu, valjaineen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai siis oli koira kyseessä.Tuskin pentuja tulee jos ei vielä ole juoksuja ollut.Minkä ikäinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Koiralla kun juoksu niin sitä ei voi olla huomaamatta, tulee veristä vuotoa useamman viikon. Ja senkin jälkeen pidettävä vielä viikko erossa uroksista kun vuoto loppuu.........