no nyt selvis mun erittäin kovan kurkkukivun syy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pippuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pippuri"

Vieras
Streptokokki,helpottaa tietää ja sain lääkkeet joten jospa se siitä lähtis.Saikkua pisti 3 päivää.

Ainoa asia minkä huomasin kotiin tullessa.lääkäri sano et 10 päivän lääkekuuri et lyhyempi ei tehoa.no tulin kotiin otin heti tabletin ja sit rupesin kattomaan et niitä tabletteja on vaan 8 kpl.mistäs mä ne 2 nyt sit saan...kun se lääkäri nimenomaan sano et alle 10pv kuuri ei riitä. Ja googletin ton kans ni siellä sanottiin samaa.Eikö se apteekissa lukenu sitä reseptiä ollenkaa,jos olisin ite tienny et se antaa vähemmän pillereitä kun reseptissä sanotaan ni tietty olisin huomauttanut.

sain doximed 150mg, ja tossa on vaan se 8 kpl.Miten mä saan apteekista uuden kun olen siitä jo yhen nappassu.ja reseptissä oli vaan yksi paketti. Pitääkö mun nyt kipeenä lähteä takasin...ei jaksais.
ja kun se lääkäri just sano et 10pv et vähempi ei riitä.

[QUOTE="pippuri";25258040]sain doximed 150mg, ja tossa on vaan se 8 kpl.Miten mä saan apteekista uuden kun olen siitä jo yhen nappassu.ja reseptissä oli vaan yksi paketti. Pitääkö mun nyt kipeenä lähteä takasin...ei jaksais.
ja kun se lääkäri just sano et 10pv et vähempi ei riitä.[/QUOTE]

puhelin on oikein hyvä keksintö :)

[QUOTE="pippuri";25258040]sain doximed 150mg, ja tossa on vaan se 8 kpl.Miten mä saan apteekista uuden kun olen siitä jo yhen nappassu.ja reseptissä oli vaan yksi paketti. Pitääkö mun nyt kipeenä lähteä takasin...ei jaksais.

soita sinne, missä ikinä kävit lääkärillä ja pyydä kaksi pv lisää (tai trakistamaan lääkäriltä riittääkö 8pv). Esim. julkisella voidaan käsittääkseni kirjoittaa resepti ja jättää nimelläsi odottamaan respaan.

Soita sinne apteekkiin ja kysy niiltä asiasta. Kai sä voisit ne loput lääkkeet hakee vaikka huomennakin tai parin päivän päästä?

no nii,soitin sinne apteekkiin,sanoivat et tuu hakemaan ne kaksi tablettia joko sit kun ne tarviin tai heti.ihmetteli et miten nyt on jääny näkemättä et 10klp määrätty.No onneks saan ne kaksi sit.

Yhteistyössä