A
ap
Vieras
tää nainen on soittanut miehelleni ja kertonut asiasta. tosin näemmä nyt ovat olleet yhteydessä enemmänkin. en mä tiedä enään mihin tässä uskois...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo, no nyt riitti. mies on näemmä tavannut sitä naista jälkeenpäinkin.
No onko se mikään ihme? Jos mä saisin lapsen jollekin miehelle, niin haluaisin mäkin ehkä tavata miestä ja keskustella tästä tilanteesta...
Alkuperäinen kirjoittaja hei kuulkaas:oonko käsittäny ihan väärin nämä "ollaan tauolla" jutut...
Mutta eikös toiselle pitäis kertoa jos tauon aikana on ollut joku...?
Ainaki meillä kerrottais...Tosin meillä ei tommosia harrasteta,siis tommosia tauko juttuja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tiedän että kuullostaa niin typerältä mutta kun olen ton miehen kanssa nyt useamman vuoden ollut niin en siitä tahtois luopua... niin kuin ei hän minustakaan. se tuleva vauva vaan mietityttää- jo senkin takia et mies on tekemisissä tän toisen naisen kanssa sitten...
Ajattelit sitten odottaa ja katsoa, saavatko pikkusisaruksiakin aikaan?
Meillä olis tullu ero jo pettämisestä!
no tuskin mies enään sitä virhettä tekee... en mä vaan voi meidän yhteisiä vuosia poiskaan heittää.
Tän on pakko olla provo.
Ei kukaan ole noin naivi.
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tiedän että kuullostaa niin typerältä mutta kun olen ton miehen kanssa nyt useamman vuoden ollut niin en siitä tahtois luopua... niin kuin ei hän minustakaan. se tuleva vauva vaan mietityttää- jo senkin takia et mies on tekemisissä tän toisen naisen kanssa sitten...
no tuskin mies enään sitä virhettä tekee... en mä vaan voi meidän yhteisiä vuosia poiskaan heittää.
Tän on pakko olla provo.
mulla on vastaava kokemus ihan lähipiiristä,tosin ystäväni oli se toinen nainen joka sai vauvan.sen ukon eukko antoi anteeksi sillä ehdolla jos hekin tekevät yhteisentästä on jo yli 3 v aikaa ja nyt on siis ystävälläni lapsi sen ukon kanssa ja sillä ukolla oman naisensa kanssa,sisaruksilla on ikäeroa 5kk
![]()
nää ihmiset ei kyllä tietääkseni palstaile joten..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ädä:nää ihmoset ei kuiteskaan tietääkseni palstaileAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tiedän että kuullostaa niin typerältä mutta kun olen ton miehen kanssa nyt useamman vuoden ollut niin en siitä tahtois luopua... niin kuin ei hän minustakaan. se tuleva vauva vaan mietityttää- jo senkin takia et mies on tekemisissä tän toisen naisen kanssa sitten...
Tän on pakko olla provo.
mulla on vastaava kokemus ihan lähipiiristä,tosin ystäväni oli se toinen nainen joka sai vauvan.sen ukon eukko antoi anteeksi sillä ehdolla jos hekin tekevät yhteisentästä on jo yli 3 v aikaa ja nyt on siis ystävälläni lapsi sen ukon kanssa ja sillä ukolla oman naisensa kanssa,sisaruksilla on ikäeroa 5kk
![]()
Tää on just tän palstan tyylistä touhua - voi hyvää päivää, millä opilla näitä tulevia veronmaksajia pitää syntyä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No itsekkäin paskiainen on minun mielestä tuo akka, joka päätti synnyttää lapsen kertomatta siitä ennekun loppuvaiheessa. Vaikka kuin nainen päättää kehostaan itse, niin monen ihmisen elämään lopullisesti puuttuminen pitäs tehdä korvausvelvolliseks. Prkl!