No nyt täälläkin ryskää, siinä meni minun yöunet :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Eikö teillä ole ukkosenjohdatinta? Mitä siinä on pelättävää?

Ne salamat pelottaa. :(
On meillä ukkosenjohdatin, luullakseni. Tämä talo on joskus ollut palaa ja se on ilmeisesti sen jälkeen laitettu. Pelkään että salama iskee jotain kautta ja sytyttää tulipalon.
 

Yhteistyössä