No olenko mä mielestänne lihava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskikö vielä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läskikö vielä?

Vieras
Vai vieläkö pitäs laihduttaa?
Pituus 160cm ja paino 60kg.
Pudotusta 17kg takana.
Itselläni on kyllä hyvä olo nyt ja ennekuin painoin 50kg olin miehen mielestä liian laiha.

Painoindeksin mukaa ihan normaalissa rajoissa :) ja peiliin tosiaan kannattaa ennemmin katsoa kuin puntariin. Tai niin minä ainakin teen. Itse olen 162 ja olen aina painanut 55kg ja nyt tavoitteena päästä siihen takasin.

Minusta olet normaalipainoinen. =) Itse keskittyisin sinuna ehkä pitämään tuon painon ja vaikka urheilemaan enemmän. Urheilullinen vartalo on aina sievä ja seksikkäämpi kuin vain laihduttamalla laihdutettu. ;)

mulla kans kilot lähteneet, hitaasti mutta varmasti ilman laihiksia. 2v synnytyksestä mutta maha vielä pömpöttää, tosin taitaa olla nahkaa suurin osa. Äitini ei meinannut uskoa että painan 62kg kun niin "iso" maha. Totesi että sullahan on kevyt tuo maha :) Nyt oon siinä 60-61kg painanu ja pituutta 165cm. Mulla kun on tikku jalat ja kilot on kertynyt tohon mahaan ainoostaan, näyttää aika hassulta.. Vielä vähän aikaa sitten oli kyselijöitä että millon se 3. syntyy :( Piti vaan tokasta että vararengas se siinä..

Riippuu ruumiinrakenteesta. 161 cm ja 60 kg kaverini on oikeasti hoikka, pitää samankokoisia vaatteitakin kuin minä (34-36 ja S), vaikka mä olen 164 ja 54. Liikuntaa harrastetaan molemmat, olen vaan hennompirakenteinen kuin kaverini.

Yhteistyössä