No olipahan tänään myyjä huonekalukaupassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi

Vieras
Etitään takkahuoneeseen uutta sohvaa ja tänään kierreltiin katsomassa niitä. Ekassa liikkeessä oli ylen ystävällinen miesmyyjä, joka sitten laski meille sohvan hintaa. Ensin pudotti jo tarjoushinnasta kolme sataa, sen jälkeen vielä satasen. Puhua pölötti koko ajan, haukkui naapuriliikkeen sohvat, tiputti vielä hintaa 50 euroa.
Yritettiin miehen kanssa väliin sölkätä, että ihan vaan eka nyt katellaan ja ollaan vasta ekassa liikkeessä. Lisää pölötystä ja sitten kysyi, että no, oliskos joku hinta millä me oltais valmiita sohva ostamaan.

Mä olin jo siinä vaiheessa ihan :o Menee vissiin soffakaupalla melko heikosti.
Olis pitänyt sanoa, että jos eurolla lähtee, niin viedään heti mukana :D

Sohva oli ihan nätti ja ehkä oltais ostettukin, mutta myyjän käytös kyllä oli sen verran omituista, että eipä mennä tuohon kauppaan enää.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Ensin pudotti jo tarjoushinnasta kolme sataa, sen jälkeen vielä satasen.

tiputti vielä hintaa 50 euroa.

oliskos joku hinta millä me oltais valmiita sohva ostamaan.

Sohva oli ihan nätti ja ehkä oltais ostettukin, mutta myyjän käytös kyllä oli sen verran omituista, että eipä mennä tuohon kauppaan enää.

Omituisia olette itse, jos ette tajunneet käyttää tilaisuutta hyväksi! :D

Alkuperäinen kirjoittaja mamukas:
Et kyllä tinkimisestä tajua mitään..vaikka se tehtäisiin sun puolesta.

Toki tajuan, mutta kun meillä ei ollut tänään tarkoitus sohvaa ostaa ja huomenna sitä ei enää kuulemma samalla hinnalla saa.
Ja mä olen valmis vaikka maksamaan tuotteesta enemmän, jos saan asiallista palvelua.

Etitään takkahuoneeseen uutta sohvaa ja tänään kierreltiin katsomassa niitä. Ekassa liikkeessä oli ylen ystävällinen miesmyyjä, joka sitten laski meille sohvan hintaa. Ensin pudotti jo tarjoushinnasta kolme sataa, sen jälkeen vielä satasen. Puhua pölötti koko ajan, haukkui naapuriliikkeen sohvat, tiputti vielä hintaa 50 euroa.
Yritettiin miehen kanssa väliin sölkätä, että ihan vaan eka nyt katellaan ja ollaan vasta ekassa liikkeessä. Lisää pölötystä ja sitten kysyi, että no, oliskos joku hinta millä me oltais valmiita sohva ostamaan.

Aivan kun yhessä lastentavaraliikeessä. Myyjä niin päällekäyvä ja kuuntelematon ettei sinne oo sen koommin eksytty kun ulos päästiin. Oltiin ekassa liikkeessä kattelemassa vaunuja ja heti ois pitäny ottaa ne heidän myymänsä+sänky vielä siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Aivan kun yhessä lastentavaraliikeessä. Myyjä niin päällekäyvä ja kuuntelematon ettei sinne oo sen koommin eksytty kun ulos päästiin. Oltiin ekassa liikkeessä kattelemassa vaunuja ja heti ois pitäny ottaa ne heidän myymänsä+sänky vielä siihen.

Juuh, me oltais saatu joku sohvien putsausainesettikin vielä kaupan päälle :D

Jaaha. Mä olsin tinkiny vielä lisää ja ottanu siihen vielä jotakin sisustustyynyä ja sohvanpäällistä mukaan. :D Oiskohan se kahvia antanu sopimuksen kunniaks. Aijai, ihan on ikävä ulkomaille kun siellä ne osaa kinata hinnasta kunnolla.

Meille kävi niin, että myyjä alkoi tinkaamaan sohvasta, mitä ei missään tapauksessa olisi haluttu ostaa. Myyjä vain oli sitä mieltä että kyseisen sohvan oli pakko olla meidän unelmasohva ja meidän on ostettava se hinnalla millä hyvänsä. Ostettiin ihan toisesta liikkeestä ihan toisenlainen sohva loppujen lopuksi.

Yhteistyössä